۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۳۸۳۲۸
آیت الله علم الهدی:

دشمن همیشه در تلاش برای خدشه دار کردن اطمینان اعتقادی مردم است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علم الهدی گفت: دشمن همیشه در تلاش برای خدشه دار کردن اطمینان اعتقادی مردم و به ویژه نسل جوان است؛ بنابراین مسؤولان نظام باید به تقویت اطمینان اعتقادی جوان ها اهتمام ویژه ای داشته باشند.
آيت الله علم الهدي

آیت الله  سیداحمد علم الهدی، امام جمعه مشهد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد اظهار کرد: حماسه 9دی، در حقیقت نقطه عطفی در بصیرت سیاسی و رشد جامعه ما محسوب می شود.


نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که 9دی یک حماسه عظیم مردمی بود، ادامه داد: فتنه88 یک جریان بود و نه یک حادثه که بگوییم زخم کهنه است؛ این حرف یک شخص عامی می تواند باشد، چرا که این جریان هنوز ادامه دارد و دشمن هنوز نیز در این زمینه کار می کند.

 

وی افزود: رهبری در آبان ماه 87، قبل از انتخابات فرمودند: «سیاستمداران ما، در زمین دشمن بازی نکنند که اگر بازی کنند، چه ببرند و چه ببازند، دشمن برنده است»؛ این مطلب، نشان دهنده درایت و بینش نافذ رهبر معظم انقلاب است که علائم فتنه را احساس کرده بودند.


آیت الله علم الهدی در ادامه تصریح کرد: دشمن وقتی دید، رقابت تند انتخاباتی را دید که عده ای با سوء استفاده در برابر رییس جمهور قد علَم کرده اند، به این نتیجه رسید که بستری که بتواند پیاده نظام های خود را وارد و فتنه ایجاد کند، فراهم شده است. یعنی، این مسأله در هر انتخاباتی وجود دارد، پس زخم کهنه نیست، بلکه جریانی است که وجود دارد و هرگاه، جریان انتخابات تند باشد، زمینه ساز حضور فتنه دشمن خواهد شد.


خطیب جمعه مشهد، وظیفه نظام در قبال نسل جوان را، ایجاد اطمینان اعتقادی بیان کرد و گفت: مسؤولان نظام وظیفه دارند به نسل جوان، اطمینان دهند که تنها مدیریتی که به خدا متصل است این مدیریت است، که در رأس آن وابستگی به خدا وجود دارد.

 

وی یادآور شد: باید توجه داشت که اگر اطمینان اعتقادی وجود نداشته باشد با هیچ ابزار دیگری نمی توان، این جلب اعتماد را به وجود آورد، دشمن نیز همیشه در تلاش بوده که این اطمینان را خدشه دار کند./844/              

 

ارسال نظرات