۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۳۸۳۳۱
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

فتنه گران به دنبال گمراهی مردم بودند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به تشکیل فتنه 88 از سوی برخی عوامل داخلی و خارجی گفت: فتنه گران به دنبال گمراهی مردم بودند.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: فتنه 88 از پیش برنامه ریزی شده بود.

وی با اشاره به این که دست اسراییل در تشکیل فتنه 88 رو شد، تصریح کرد: در شکل گیری فتنه 88 رژیم صهیونیستی نقش پر رنگی داشت و توطئه ای عمیق بود.

حجت الاسلام مبلغی با بیان این که سران فتنه به دنبال گمراهی مردم بودند، افزود: فتنه 88 جلوه ای از توطئه دشمن بود که با درایت رهبر معظم انقلاب خنثی شد.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان این که فتنه گران به دنبال براندازی اصل نظام بودند، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی هم از سران فتنه حمایت کردند.

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به حضور مردم در صحنه و نکوداشت حماسه بزرگ و تاریخی 9 دی ماه عنوان داشت: ملت ایران با حضور و خلق حماسه بزرگ 9 دی ماه مشت محکمی بر دهان دشمن زدند.

وی نقش مردم را در صحنه های انقلاب بسیار اثر گذار دانست و خاطرنشان کرد: تازمانی که مردم پشتوانه نظام هستند این نظام موفق خواهد بود.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به حرکت برخی افراد که به دنبال مظلوم نمایی هستند، گفت: این افراد در آن روزها با دعوت مردم به تجمع غیر قانونی بر خلاف قانون عمل کردند.

وی حضور مردم در عرصه های گوناگون را موجب ناکامی دشمن بیان کرد و ابراز داشت: به پشتوانه ملت، نظام جمهوری اسلامی در عرصه های گوناگون موفق است.

حجت الاسلام با اشاره به حضور مردم لرستان در راهپیمایی امروز و گرامی‎داشت حماسه تاریخی 9 دی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم نشان از پایبندی به ولایت و ارزش های اسلامی است./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات