۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۲۳۸۳۶۵
امام جمعه ماهنشان:

ولایت نقطه عزیمت مردم سالاری دینی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان ماهنشان زنجان با بیان این که ولایت، نقطه عزیمت مردم سالاری دینی است وحماسه ۹دی برموج ولایت سوارشده بود گفت: مردم با حضور گسترده خود در ۹دی ۸۸ عروسک گردانان فتنه را رسوا کردند.
حجت الاسلام زاهدي پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور، امام جمعه شهرستان ماهنشان زنجان، امروز در مراسم گرامی داشت حماسه 9 دی ضمن گرامی داشت این روز بزرگ گفت: برگزاری مراسمات گرامی داشت حماسه 9دی یک تکلیف شرعی است.

وی در ادامه با اشاره به گرامی داشت این روز از سوی مردم اظهار داشت: کسانی که درشهر و روستا این روز بزرگ و حماسی را پاس می دارند، جای بسی تشکر و قدردانی دارد چرا که حماسه نهم دی ماه انقلابی دیگر بود.

حجت الاسلام زاهدی پور در ادامه با تأکید بر مطالعه دقیق حوادث فتنه 88 از سوی مردم افزود: هراندازه که به این موضوع و فتنه 88 نگاه کنید البته با دید تحلیلی و ریشه یابی، می توان خیانتی را که در فتنه 88 رخ داد را به خوبی درک کرد و آن وقت است که می توان به عظمت حماسه 9دی پی برد.

امام جمعه ماهنشان در ادامه با اشاره به جریان شناسی و ریشه یابی حماسه 9دی تصریح کرد: با مطالعه تاریخ انقلابی ایران اسلامی همچنین با مطالعه جریانات اشخاصی چون مصدق و آیت الله کاشانی و حوادثی مانند 22بهمن و 9دی درمی یابیم که موضوع، مسأله ولایت است.

این مسؤول در ادامه افزود: هر یک از این اتفاقات و فتنه هایی که در ایران رخ داده است، ولایت و ارزش های دینی ما را مورد هدف قرارداده است اما مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی از ولایت فقیه خود پشتیبانی کرده و حماسه های بی نظیری را در طول تاریخ خلق کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به ماجرای انتخابات سال 88 و ادعای واهی تخلف و تقلب از سوی فتنه گران تصریح کرد: سران فتنه با طراحی برنامه هایی همچون اعتراض به نتیجه انتخابات و ادعای تقلب و تخلف کار خود را آغاز کردند اما با گذشت چند روز از این جریانات و با توهین به مقدسات، پشت پرده این قضایا روشن شد که هدف آنها مسأله ولایت و ارزش های اسلامی بوده است.

حجت الاسلام زاهدی پور در ادامه با اشاره به این که حماسه 9 دی بر موج ولایت بود اظهار داشت: ولایت نقطه عزیمت مردم سالاری دینی است و حماسه 9دی نیز بر موج ولایت سوارشده بود، چرا که هیچ کس پیش بینی چنین حضوری را نمی کرد اما مردم به صورت خود جوش فتنه گران و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را ناامید کردند.

این مسؤول در پایان گفت: مردم با حضور گسترده خود در 9دی 88، عروسک گردانان و ماجراهای پشت پرده فتنه گران را روشن و نقشه آنان را نقش برآب کردند. /949/پ203/ب

ارسال نظرات