۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۲۳۸۳۸۸
فرمانده سپاه قدس گیلان:

ملت ایران با خلق حماسه نهم دی دلدادگی خود به ولایت را اثبات کردند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم با خلق حماسه نهم دی دلدادگی خود را به ولایت اثبات کردند، گفت: مردم در حماسه نهم دی خود جوش حضور داشتند.
فرمانده سپاه قدس گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، سردار هامون محمدی، فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در همایش پاسداشت حماسه نهم دی در رشت با تاکید بر این که اصلی که در نظام جمهوری اسلامی همواره مورد توجه است پافشاری بر حق است و این عاملی است که در جهان موجب فرو پاشی انقلاب ها شده است، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران هیچگاه از موضع حق کوتاه نمی آید.

 

وی با بیان این که امروز در گیر شدن کشور در تحریم های اقتصادی به دلیل اثر گذاری انقلاب اسلامی است، گفت: ما باید روند پیروی از حق را با همان شور و هیجانی که در بدو انقلاب وجود داشت ادامه دهیم و سعی کنیم آن چیزی را که به دست آورده ایم را به نسل جوان منتقل کنیم

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به حضور با بصیرت مردم این استان در خلق حماسه هشتم دی ماه اظهار داشت: عقبه این بینش و بصیرت مردم به حکومت مینیاتوری اسلامی که میرزا کوچک خان تشکیل داد بر می گردد.

 

محمدی با بیان این که در زمان فتنه 88 خانواده های شهدا در جریان فتنه 88 مدام تذکر می دادند و نگران این بودند که دستاوردهای شهدا دچار خدشه شود، افزود: فتنه گران فضای عمومی جامعه را براساس یک تفکر باطل مخدوش کردند.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به هشتم و نهم دی تصریح کرد: تفکر حاکم بر قلب مردم گیلان و دلدادگی آنها به ساحت مقدس ولایت مردم گیلان را به صحنه کشاند و ما در حماسه هشتم دی ماه گیلان متحیر حضور مردم بودیم چراکه هیچکدام از مسؤولان استانی برای این حضور و ساماندهی برنامه ریزی نکرده بودند.

 

سردار محمدی حمایت های نماینده ولی فقیه در استان را دلیل حضور خود جوش مردم در گیلان دانست و گفت: مردم گیلان در هشتم دی ماه مواضع خود را در باره حمایت از رهبری به روشنی اعلام ردند.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان این که مردم با خلق حماسه نهم دی دلدادگی خود را به ولایت اثبات کردند گفت: ملت ولایت مدار و با بصیرت ایران اسلامی در حماسه نهم دی خود جوش حضور داشتند.

 

وی با بیان این که حماسه نهم دی به عنوان یک حرکت ماندگار و تاریخی در انقلاب همواره پویا و زنده خواهد ماند، خاطرنشان کرد: آن حضور بی نظیر به دنیا ثابت کرد که ملت ایران هیچ گاه آرمان ها و ارزش های انقلاب را فراموش نخواهند کرد.

 

سردار محمدی با تأکید براین که ملت بزرگ ایران در دفاع از ولایت و رهبری پیشگام هستند، بیان داشت: بصیرت و ولایت مداری این ملت زمینه پیشرفت و تعالی کشور در عرصه های مختلف را فراهم کرده است.

 

وی با بیان این که سران فتنه باید بدانند که گناه آنها نزد ملت ایران نابخشودنی است، خاطرنشان کرد: حصر خانگی کمترین مجازات نظام اسلامی برای سران فتنه است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به کارشکنی های شبکه بی بی سی در زمان فتنه 88 اظهار داشت: مردم با بصیرت با اتفاقات و اخبار برخورد می کردند و همه اقشار مردم در خاموش کردن آتش فتنه 88 حضور داشتند./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات