۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۲۳۸۳۸۹
رییس ستاد بزرگداشت 9 دی:

ماندگاری 9 دی نیازمند تلاش خود جوش مردم است

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی در همایش علمداران بصیرت گفت: حماسه 9 دی برای ماندگاری در کشور به تلاش خودجوش مردم نیاز دارد.
حماسه 9 دي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی محمد نایینی رییس ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی در همایش علمداران بصیرت که سه شنبه 9 دی ماه در ایوان شمس برگزار شد، گفت: حماسه 9 دی همانند خاطره ای زیبا و حماسه ای کارساز در تاریخ انقلاب ایران باقی خواهد ماند اگر دستاوردهای آن مورد توجه قرار گیرد.
 
وی با اشاره به برگزاری همایش های گوناگون در سالگرد این حادثه عظیم افزود: در سراسر مناطق 22 گانه تهران برنامه های زیادی در این رابطه در حال اجرا است و مساجد و شهرداری ها، بسیج و سپاه برنامه های متعددی را در سالروز این حماسه به یاد ماندنی اجرا می کنند.
 
رییس ستاد بزرگداشت 9 دی با بیان این‌که چرا خاطره 9 دی در ذهن ها باقی ماند خاطرنشان کرد: مردمی بودن این حرکت و کاساز بودن آن به تعبییر رهبر معظم انقلاب اسلامی موقعیت شناسی، تشخیص و اقدام به موقع به 240 روز جریان فتنه پایان داد.
 
نایینی افزود: با کارشناسی هایی که کشورهای غربی در دفاتر خود انجام داده بودند، اتاق های فکر و رسانه ها، بازیگران داخلی و خارجی که سعی در گسترش اغتشاش داشتند، براندازی نظام از سوی آنها تا پایان سال 88 حتمی بود اما این امر میسر نشد.
 
وی با اشاره به صحبت های خانم کیلینتون گفت: وی چندی پیش در مصاحبه ای اعلام کرد که دولت آمریکا در فتنه سال 88 در ایران کوتاهی کرد چرا که موقعیت مناسبی برای براندازی نظام بود.
 
رییس ستاد بزرگداشت 9 دی افزود: اشکال کشورهای غربی در فتنه 88 که منجر به شکست آنها شد این بود قدرت ولایت فقیه را نادیده گرفته بود.
 

نایینی با بیان پیام اصلی مردم در حماسه 9 دی به کشور های غربی اظهار کرد: تا زمانی که این نظام از جانب خدا حمایت می شود و نهضت عاشورا و امام حسین(ع) سرمشق و الگوی مردم ایران است فروپاشی این نظام امکان پذیر نیست./818/پ202/ب4

ارسال نظرات