۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۲۳۸۳۹۲

یادواره شهدای قرآنی در مصلی تهران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دومین همایش شهدای قرآنی سوره های سرخ بعداز ظهر امروز در مصلی بزرگ امام خمینی تهران برگزار شد.
سوره هاي سرخ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر رحیم قربانی رییس سازمان قرآن و عترت سپاه محمد رسول الله تهران در دومین همایش شهدای قرانی سوره های سرخ که بعداز ظهر امروز در مصلی بزرگ امام خمینی برگزار شد ضمن تشکر از نهادهای مربوطه سازمان قرانی،اظهار داشت: با لطف و عنایت خداوند، سازمان قرآن و عترت سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با هماهنکی همه نهادهای قرآنی کشور از جمله شورای عالی قرآن، سیمای قرآن، شبکه معارف سیما، سازمان اوقاف و سازمان دارالقرآن کریم، خبرگزاری بین المللی قران کریم و سایر نهادهایی که همراه سازمان قران و عترت سپاه محمد رسول الله بودند، این سازمان توانست در دومین سال برنامه ای را با عنوان "یادواره سوره های سرخ " برپا کند.

 

رییس سازمان قران و عترت سباه محمد رسول الله تهران بزرک بیان داشت: به فرموده حضرت امام خامنه ای شهدا همانند قرآن مقدس هستند از این رو روز حماسی" ٩ دی با شعار " شهدای قرآنی پرچمداران بصیرت برای برگزاری دومین یادواره شهدای قرآنی انتخاب شد از این رو باید شهدا را الگوی علمی و عملی خود قرار دهیم.

 

وی افزود: همزمان با سالگرد حماسه عظیم ٩ دی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) هفت هزار نفر از فعالان قرآنی، خانواده معظم شهدای قرآنی حضور داشتند که در این همایش ٢٥٠ حلقه ٣٠ نفره تشکیل و برای هر شهید یک ختم قرآن برگزار شد همچنین به نمایندگی از هر استان یک خانواده شهید حضور داشت.

 

رییس سازمان قرآنی و عترت سپاه محمد رسول الله تهران خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت های این یادواره ساخت ٤٠ مستند برای شهدای قرآنی است.

 

دکتر قربانی درپایان از خداوند متعال خواست تا شهدا را شفیع ما قرار دهد تا بتوانیم رهرو امام راحل(ره) و ولی امر منسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای باشیم.

 

لازم به ذکر است در این مراسم تندیس شهدای قرآنی رونمایی شد و مقرر شد این تندیس در یکی از میادین شهر تهران ساخته شود./٨٠٦/پ203/ب4

ارسال نظرات