۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۲۳۸۳۹۷
امام جمعه ایلام:

9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: در ماجرای فتنه سال 88 گروه‌های مختلفی اعم از داخلی و خارجی با ترکیبی عجیب اعم از انگیزه‌های سیاسی و اعتقادی مختلف یک جبهه واحد را علیه نظام شکل دادند.
حجت‌الاسلام والمسلمين لطفي نماينده ولي فقيه در ايلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام و المسلمین لطفی امام جمعه ایلام امروز در پنجمین سالگرد حماسه عظیم 9 دی در جمع مردم ولایتمدار ایلام اظهار کرد: 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌آید، مردم ولایتمدار ایران اسلامی با خلق این حماسه به یاد ماندنی توانستند بار دیگر برگ زرینی به افتخارات تاریخ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اضافه کنند.


امام جمعه ایلام تأکید کرد: باید همه در بزرگداشت این روز تاریخی تلاش کنند، مبادا حماسه بزرگ 9 دی در گذر زمان به دست فراموشی سپرده شود.


وی ادامه داد: ملت با بصیرت ایران اسلامی با خلق این حماسه بزرگ و به یاد ماندنی انقلاب اسلامی خود را تکمیل کردند، انقلاب اسلامی ما در طول حیات با برکت خود با توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان به ویژه استکبار جهانی مواجه شد، به فضل پروردگار تمام این توطئه ها با درایت و تیزبینی رهبر معظم انقلاب و وحدت ملت تا به امروز ناکام مانده است.


حجت الاسلام والمسلمین لطفی گفت: در ماجرای فتنه سال 88 گروه‌های مختلفی اعم از داخلی و خارجی با ترکیبی عجیب اعم از انگیزه‌های سیاسی و اعتقادی مختلف یک جبهه واحد را علیه نظام شکل دادند.

وی ادامه داد: از دشمنان خارجی انتظاری جز این نمی‌رفت اما از این در تعجب هستیم چرا برخی از شخصیت‌های بارز و با سابقه درخشان انقلابی در مقابل انقلاب و نظام قرار گرفتند و خود را در اردوگاه صهیونیست و استکبار قرار دادند.


امام جمعه ایلام بیان کرد: بر حسب تجربه های تاریخی، دنیا طلبی، قدرت طلبی، حرام خواری همیشه از عوامل اصلی انحراف جبهه اهل حق بوده است که در دوران صدر اسلام و در زمان حضرت علی(ع) نمونه های زیادی چون قاسطین، ناکثین و خوارج وجود داشته اند که این ها خود مصداق بارزی از این نمونه ها در آن زمان بودند.

 حجت الاسلام والمسلمین لطفی خاطرنشان کرد: با وجود تمام توطئه و نقشه های شوم دشمنان و هجمه های مختلف و متعدد، با مدیریت حکیمانه رهبر معظم انقلاب تمامی این اهداف خنثی شده است و امروز به لطف خداوند ایران اسلامی عزتمندترین و تأثیر گذارترین نظام در دنیا است و در این راستا ما باید شکرگزار خداوند باشیم./967/پ203/ب

ارسال نظرات