۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۲۳۸۴۱۰
سردار نقدی:

ملت در پرتو انس با قرآن و اطاعت از ولایت راه هدایت را پیدا کرده است

خبرگزاری رسا ـ سردار نقدی گفت: ملت در روز نهم دی نشان داد که دیگر فریب قرآنهای بر سر نیزه را نخواهند خورد چرا که این ملت در پرتو انس با قرآن و اطاعت از ولایت راه هدایت را پیدا کرده اند و هرگز گمراه نمی شوند.
سردار نقدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار نقدی در دومین یادواره سوره های سرخ که امروز در مصلی بزرگ تهران برگزار شد با اشاره به پیروی از ولایت، اظهار داشت: اطاعت از ولایت یعنی دوری جستن از معاصی و آنچه خداوند حرام کرده است و آنچه به واسطه ولایت به ما می رسد که معجزه نهم دی محصول همین انس و الفت با قرآن است در حالی که بسیاری از شخصیت های پر آوازه و مشهور در نظام مسیر خطایی را نشانه گرفته و هدف خود قرار می دهند که بسیاری از آنها سران قوا در جمهوری اسلامی بودند.


وی ادامه داد: افرادی که نامشان در نظام گمراه کننده بود و مسیر باطل را به ملت نشان دادند اما ملت در روز نهم دی نشان داد که دیگر فریب قرآنهای بر سر نیزه را نخواهند خورد چرا که این ملت در پرتو انس با قرآن و اطاعت از ولایت راه هدایت را پیدا کرده اند و هرگز گمراه نمی شوند.

 

سردار نقدی بیان داشت: آنهایی که به اسم اسلام و امام(ره) به جنگ با اسلام و امام(ره)برخاستند و به نام عدالت با عدالت جنگیدند و همچنین با استکبار در صدد جنگ با ملت برآمدند در نهایت در پرتو همین بصیرت زمین خوردند.


وی افزود: روز نهم دی روز تجلی جلوه ای از بصیرت قرآنی است از این رو این روز را گرامی داشته و از تمامی ارگانهای بسیج که برای تحقق میلیونی حافظان قرآن تلاش میک نند صمیمانه تشکر می کنم.


سردار نقدی با تاکید بر اینکه به زودی در قدس شریف نماز برپا می کنیم خاطرنشان کرد: به زودی و با حضور میلیونی بسیجیان و سربازان نظام و رزمندگان ریش سفید در قدس شریف نماز بربا خواهیم کرد و دشمنان نظام چشم خود را باز کنند و بدانند که به چیزهایی که دلخوش بودند تا ملت ایران را به زانو درآورند در نهایت دست ازپا درازتر عقب نشینی کردند./٨٠٦/پ203/ب4

ارسال نظرات