۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۲۳۸۴۵۵
عضو فراکسیون روحانیون مجلس نهم:

فتنه گران در سال 88 به اصل ولایت فقیه نیز حمله کردند

خبرگزاری رسا ـ عضو فراکسیون روحانیون مجلس نهم با اشاره به جسارت‌های متعدد فتنه گران به ارزش های دینی، گفت: فتنه گران در سال 88 به اصل ولایت فقیه نیز حمله کردند.
حجت الاسلام موسوي لارگاني نماينده مردم فلاورجان اصفهان

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، عضو فراکسیون روحانیون مجلس نهم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان  پیرامون شاخصه های حماسه 9دی و ابعاد فتنه 88 گفت: فتنه 88، حادثه ای بزرگ بود که با برنامهریزی دشمنان و مستکبران از سال های قبل کلید خورده بود.

 

وی بیان کرد: پایگاه های اصلی فتنه 88 در رژیم اشغال گر قدس، آمریکا و سلطنت های مزدوری که در کشورهای دیگر علیه ایران اسلامی برنامه ضد ایرانی تدوین و برنامه ریزی شده بود و مناظرات و انتخابات سال 88 تنها بهانه ای برای اجرای چنین فتنه ای در کشور برای آنها بشمار می‌رفت.

 

حجت الاسلام موسوی لارگانی با اشاره به این که حماسه 9 دی یک لبیک با ارزشی به مقام معظم رهبری بود، بیان داشت: ایراد خطبه های رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه سال 88 سبب شد که مردم وارد میدان شوند.

 

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اهانت به مقدسات مردم یکی از بزرگ ترین اشتباهات دشمن در سال 88 بود چرا که محبت اهل بیت عصمت و طهارت، امام حسین(ع)، امام خمینی(ره) و جانشین خلف ایشان حضرت آیت الله خامنه ای در پوست، گوشت، خون و در استخوان مردم وجود دارد.

 

نماینده مردم فلاورجان گفت: فتنه گران در سال 88 به اصل ولایت فقیه نیز حمله کردند که از نظر ملت ایران اصل ولایت فقیه یعنی حضرت محمد (ص) و قرآن و فتنه گران نمی دانستند که این مردم تحمل چنین برخورد و حمله ای را به مقدسات خود ندارند و با آنها مقابله خواهندکرد.

 

وی ادامه داد: فتنه گران در سال 88 شعارهای زیادی سر داده وبا آتش زدن خیمه گاه ها به مقام امام حسین(ع) و با پاره کردن عکس امام و مقام معظم رهبری بی احترامی های زیادی انجام دادند.

 

حجت الاسلام موسوی لارگانی با اشاره به اینکه انقلاب ما به سبب برقراری موازین شرعی اسلام ایجاد شده است، گفت: زمانی که در روزهای نخست انقلاب اسلامی مردم ایران شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی سردادند، حضرت امام (ره) در تدوین قانون اساسی فرمودند که جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتراست.

 

وی ادامه داد: با این شعارهای روزهای اول انقلاب، فتنه گران در سال 88 فریاد زدند استقلال آزادی جمهوری ایرانی یعنی ما با استقلال و آزادی و جمهوریت مخالفت نداریم و با اسلام مخالف هستیم اما مردم در ان سال در میدان حضور پیدا کرده و فریاد زدند ما خواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

 

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان این مطلب که اگر دشمن را از در بیرون کنیم او تلاش می کند تا از پنجره وارد شود خطاب به ملت و مسؤولان کشور، گفت: ملت و مسؤولان باید بیدار و آگاه باشند زیرا که دشمن آرام نخواهد نشست و اکنون نیز با برنامه ریزی در تلاش است با مواد افیونی و تهاجم فرهنگی جوانان ما را از خانواده ها می گیرند لذا ضرورت دارد تا مسؤولان بیدار و آکاه باشند وبا برنامه ریزی های درست و صحیح مقابل این تهاجم دشمن بایستند./939/ت302/ب6

ارسال نظرات