۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۲۳۸۵۵۸
آیت‌الله مقتدایی:

تدابیر حکیمانه رهبری و بصیرت ملت فتنه را خنثی کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله مقتدایی تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب را سبب آرامش کشور عنوان کرد و گفت: حرکت ملت و تدابیر حکیمانه رهبری توانست انقلاب را حفظ کرده و طرح خائنانه‌ دشمنان را که از مدت‌ها پیش برای براندازی نظام کشیده بودند خنثی و از بین ببرد.
آيت الله مقتدايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله مرتضی مقتدایی، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه سراسر کشور پیش از ظهر امروز در همایش مشاورین امور روحانیت استانداران سراسر کشور که در تالار امام رضا(ع) ساختمان سابق استانداری قم برگزار شد، نهم دی را یکی از روزهای مهم تاریخ انقلاب دانست و بیان داشت: ‌انصافا این حرکت خود جوش مردم شریف، بصیر و وقت شناس ایران اسلامی همانند راهپیمایی‌ روزهای نخست انقلاب بود.

 

وی تأکید کرد: حرکت مردم در نهم دی ماه همانند آبی بر روی آتش فتنه بود‌، آتش فتنه‌ای که شعله ور شده بود و می‌رفت تا کشور را به نابودی بکشاند؛ این فتنه‌ به براندازی نظام منتهی می‌شد.

 

آیت‌الله مقتدایی تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب را سبب آرامش کشور عنوان کرد و اظهار داشت: حرکت ملت و تدابیر حکیمانه رهبری توانست انقلاب را حفظ کرده و طرح خائنانه‌ای دشمنان را که از مدت‌ها پیش برای براندازی نظام کشیده بودند را خنثی و از بین ببرد.

 

وی افزود: اگر تدابیر مقام معظم رهبری و حرکت ملت نبود نمی‌توان پیش بینی کرد که کشور گرفتار چه جنگ، خونریزی و دو دستگی می‌شد؛ خدا را شاکریم که ادامه انقلاب را به ملت بصیر و هوشیار ایران اسلامی اعطا کرد.

 

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در ادامه سخنان خود برگزاری این نشست را بسیار با برکت و مهم دانست و اظهار داشت: وزیر کشور فرد متدین و دلسوزی برای نظام است و برای خود مشاوری از قشر روحانیت انتخاب کرده است.

 

وی خطاب به حاضران خاطرنشان کرد: شما وظیفه امر به معروف و نهی از منکر دارید، این وظیفه را اسلام در حق شما قرار داده و یک مسؤولیت سنگینی دارید، باید با کمال جدیت و دقت کار خود را دنبال کنید.

 

آیت‌الله مقتدایی بررسی مشکلات سیاسی،‌ اجتماعی و فرهنگی استان‌ها را از وظایف روحانیان مشاور استاندار خواند و اظهار داشت: نباید به گونه‌ای عمل شود که کار شما با کار دیگر عزیزان روحانی در استان ها تداخل داشته باشد.

 

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت ایام شهادت امام حسن عسکری(ع) بیان داشت: امام عسکری(ع) در معرفی جانشین خود دارای مشکلات زیادی بودند، چرا که صاحب الزمان(عج) را باید به یاران خاص معرفی و از دشمنان نیز حفظ می‌کردند./993/پ202/ج

ارسال نظرات