۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۲۳۸۵۹۵
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

ایجاد شکاف میان مردم و نظام اسلامی مهم ترین هدف دشمن است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان به دنبال ایجاد شکاف میان مردم و نظام اسلامی هستند، گفت: بصیرت و ولایت مداری رمز پیروزی ملت ایران در برابر دشمنی ها است.
حجت الاسلام جلالي امام جمعه فريدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام محمود جلالی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران امروز همایش مشترک ائمه جماعات، هیأت امنا، فرمانده‌هان پایگاه و مدیران کانون‌ مساجد فریدونکنار با اشاره به این که خاورمیانه از یک موقعیت استراتژیکی در جهان برخوردار است، گفت: جایگاه مهم ایران اسلامی در منطقه عامل دشمنی های نظام سلطه علیه ایران اسلامی است.

 

حجت‌الاسلام جلالی با بیان این که این نظام بر اساس اعتماد مردم استوار مانده است، تصریح کرد: امروز حضور ایران در منطقه نقش آمریکا را کمرنگ و ضعیف کرده است و شکست آمریکا در همه صحنه ها آمریکا ار به میز مذاکره کشانده تا به نوعی با ایران کنار بیاید.

 

وی با اشاره به این که یکی از رمزهای موفقیت ما و پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت در کشور است، اظهار داشت: اگر در گروهی وحدت نباشد پیشرفت به دست نمی آید.

 

حجت الاسلام جلالی با بیان این که مسجد پایگاه علمی، نظامی و آموزشی است، خاطرنشان کرد: نقش امروز بیسجیان در ترویج دین و حضور جوانان در مساجد بسیار مهم و کلیدی است.

 

امام جمعه فریدونکنار با بیان این که ایجاد فاصله میان نسل جوان و مبانی دینی یکی از اهداف مهم دشمنان است، افزود: هدف دشمن روی آوردن جوانان به سوی مصرف مواد مخدر و شبکه های ماهواره ای است و در این شرایط وظیفه همه ما سنگین می شود.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: فرمانده پایگاه باید در کنار امام جماعت پایگاه مشکلات مردم را حل کند و در کنار هیأت امنا وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.

 

استاد حوزه علمیه آمل، یادآور شد: مسجد معبری است که باید حفظ شود تا دشمن از دستیابی به اهدافش عقب نشینی کند و رسانه ها باید این نکته را منعکس کنند که پاسدار بسیجی حامی روحانیت است و باقی می ماند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت حماسه تاریخی و ماندگار نهم دی ملت ایران خاطرنشان کرد: روز نهم دی، روزی است که مردم از خواص پیشی گرفتند و نباید این روز مهم را فراموش کرد.

 

امام جمعه فریدونکنار ادامه داد: آنهایی که می خواستند با اردوکشی خیابانی و سلطه استکبار به هدف نامشروع خود دست یابند، در مقابل اقدام خودجوش مردم فهیم و بصیر ایران قرار گرفتند و شکست را پذیرا شدند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات