۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۲۳۸۶۱۱
فردا؛

ششمین همایش ملی سیره علوی در خرم آباد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ ششمین همایش ملی سیره علوی، فردا، 11 دی ماه به همت جهاد دانشگاهی لرستان، در خرم آباد برگزار می شود.
 همايش

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، ششمین همایش ملی سیره علوی، فردا 11 دی ماه، با موضوع «اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» در سه بخش فرهنگ، اقتصاد، مدیریت و سیاست در خرم آباد برگزار می‌شود.

این همایش به همت جهاد دانشگاهی لرستان، در محل سالن همایش‌های دانشگاه فرهنگیان خرم‌آباد برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش سخنرانان همایش ملی سیره علوی، حجت‌الاسلام سیدمحسن موسوی‌ کاشانی، از فضلای دفتر رهبر معظم انقلاب و حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌ فقیه در استان هستند.

همچنین فرهنگ عمومی، مفاهیم و کارکردهای آن در سیره علوی، اصول و مبانی روابط انسانی و مناسبت‌های اجتماعی در سیره علوی، مبانی و مؤلفه‌های سرمایه اجتماعی در سیره امام علی(ع)، سبک زندگی اسلامی در سیره امام علی(ع)، ارزش و ضد ارزش از منظر امام علی(ع) از موضوعات همایش ملی سیره علوی است.

مدیریت بحران در سیره امام علی(ع)، شاخصه‌های مدیران و کارگزاران شایسته از منظر امام علی(ع)، حقوق متقابل حاکمیت و مردم در سیره علوی و قانون‌گرایی و انضباط کاری در نظام مدیریتی امام علی(ع) از دیگر موضوعات برگزاری ششمین همایش ملی سیره علوی است.

این گزارش می افزاید: بیش از یک‌صد مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه همایش ملی سیره علوی در خرم آباد ارسال شده است و از بین آنها، 24 مقاله برگزیده شده است.

گفتنی است، ششمین همایش ملی سیره علوی، فردا، 11 دی ماه جاری صبح و عصر در خرم آباد برگزار می شود و در این همایش چهار مقاله برتر از سوی کمیته داوری معرفی خواهد شد./9459/د101/ب2

ارسال نظرات