۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۲۳۸۶۶۸
امام جمعه تبریز:

فتنه‌گران حتی یک عذر‌خواهی از ملت نکرده‌اند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری تأکید کرد: آن عده که با جریان‌سازی به دنبال رفع حصر فتنه گران هستند، بیشتر باید به دنبال عذرخواهی فتنه گران از ملت باشند.
آيت الله محسن مجتهدشبستري، امام جمعه تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز اظهار داشت: به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان داخلی و خارجی تلاش های بسیاری برای خاموش شدن نور انقلاب انجام دادند که نخستین توطئه ها بمب‌گذاری در جماران بود.

 


وی با بیان این‌که فتنه سال 88 نخستین و آخرین توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی نبوده و نخواهد بود، خاطرنشان کرد: دشمنان در جریان فتنه 88 به دنبال سوژه ای علیه انقلاب اسلامی بودند تا شاید بتوانند طرح انقلاب‌های مخملی را در ایران پیاده کنند، اعلام بهانه تقلب در انتخابات نیز در راستای این توطئه دشمن بوده است.

 


نماینده خبرگان رهبری ادامه داد: عده ای قبل از اعلام نتایج انتخابات اعلام کردند که ما پیروز انتخابات هستیم و بعد از اعلام نتایج شروع به ترویج این تفکر غلط کردند که در انتخابات تقلب شده و در نهایت مردم و برخی از فتنه‌گران داخلی از خارج حمایت شده را به اردو کشی خیابانی دعوت کردند.

 


آیت الله شبستری رهبری و وحدت را عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: تداوم این انقلاب نیز در سایه وحدت و پیروی از ولایت محقق می‌شود، رهبری بعد از انتخابات که حماسه‌ای تاریخی در سراسر جهان محسوب می شود، از کاندیداها خواست که هر چه قدر می خواهید از آرا را باز شماری کنیم ولی آن ها باز هم به عناد و لجاجت ادامه دادند.

 


امام جمعه تبریز ادامه داد: حماسه 8 دی تبریز و 9 دی کل کشور که با حضور همه 40 میلیون شرکت کننده در انتخابات همراه بود، ثابت کرد که این افراد ادعای دروغ دارند و به برکت همین حضور این روز یوم البصیرت نام گرفت، در حقیقت ملت نشان داد که هرگز زیر بار زور نمی رود و پیرو ولایت است.

 


آیت الله شبستری با تأکید بر نیاز مبرم کشور به وحدت و همدلی مردم و مسؤولان نظام گفت: نباید مسؤولان حرفی بزنند که سبب تفرقه شود، وزیر علوم هم گفته که فتنه خط قرمز ما است و دانشگاه محلی علمی است و نباید جولان گاه مسائل سیاسی شود، اگر فتنه گران دست از عناد و لجاجت بردارند مقام معظم رهبری آنها را می بخشد ولی آنها حاضر نیستند که حتی یک معذرت خواهی از ملت بکنند.

 


امام جمعه تبریز ادامه داد: آن عده که با جریان‌سازی به دنبال رفع حصر فتنه گران هستند، بیشتر باید به دنبال عذرخواهی فتنه گران از ملت باشند، از مسؤولان دانشگاه ها نیز می خواهیم وحدت خود را حفظ کنند و افراد معتدل را برای سخنرانی ها دعوت کنند، درست نیست که در فضای دانشگاهی کشور باندبازی مشاهده شود./935/پ202/ب4

ارسال نظرات