۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۲۳۸۶۸۱
سرپرست مرکز ارتباط دولت با روحانیت:

ارتباط دولت با روحانیت بازتعریف شود

خبرگزاری رسا ـ سرپرست مرکز ارتباط دولت با روحانیت با بیان این‌که روحانیان مشاور باید در زمینه مشاوره با استاندار همکاری داشته باشند، بیان داشت: مشاوران باید توجه داشته باشند که ناظر استاندار نیستند، بلکه مشاور استاندار بوده و باید در زمینه‌ها مختلف به ایشان مشاوره بدهند.
حجت الاسلام حسن نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسن نمازی، سرپرست مرکز ارتباط دولت با روحانیت ظهر امروز در همایش مشاورین امور روحانیت استانداران سراسر کشور که در تالار امام رضا(ع) ساختمان سابق استانداری قم برگزار شد، گفت: بازوان ارتباطی دولت در حوزه روحانیت در استانها مشاوران امور روحانیت هستند.

 

وی افزود: ساحت تعامل میان حوزه و نظام بسیار گسترده است، ولی ما بیشتر توقع داریم که مشاوران ارتباط مدیریتی داشته باشید.

 

سرپرست مرکز ارتباط دولت با روحانیت با بیان این‌که روحانیان مشاور باید در زمینه مشاوره با استاندار همکاری داشته باشند، بیان داشت: مشاوران باید توجه داشته باشند که ناظر استاندار نیستند، بلکه مشاور استاندار بوده و باید در زمینه‌ها مختلف به ایشان مشاوره بدهند.

 

وی ادامه داد: مشاوران روحانی استاندار در استان‌ها افراد مؤثر و تلاشگر هستندکه باید ارتباط مستمری با جوانان به ویژه دانشجویان داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام نمازی تأکید کرد: بحث مشاوران بحث مشاوره‌ای است که نباید حریم تصمیم گیری‌ها را بشکنند؛ شما باید دغدغه‌ها را براساس اولویت‌های که دولت تعیین می‌کند دنبال و ارائه کنید.

 

وی تصریح کرد: البته همه کار را نباید بر روی دوش دولت گذاشت، مشاوران روحانی باید از ظرفیت نماینده ولی فقیه، امام جمعه و دفتر مقام معظم رهبری بهره بگیرد که این کار نیز با ارتباط مستمر حاصل می‌شود.

 

سرپرست مدیر ارتباط دولت با روحانیت عنوان کرد: قرار نیست که در این دولت همه کارها انجام شده و بارها برداشته بشود، البته همه در حال تلاش هستند؛ ارتباط نظام و دولت با روحانیت نیازمند باز تعریف است که آسیب شناسی آن باید از سوی مشاوران روحانی استانداران صورت گیرد.

 

حجت‌الاسلام نمازی با اشاره به انتخابات آینده نیز اظهار داشت: نقش دولت در انتخابات تنها پاسداری از آرای مردم است، چرا که این آرا حق الناس است./993/پ202/س

ارسال نظرات