۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۲۳۸۶۹۵
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

تبعیت محض از ولایت تنها را عبور از فتنه ها است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به این که چالش و فتنه‌های دشمن هیچ‌گاه علیه ایران اسلامی پایان ندارد، گفت: باید با ولایت‌مداری و اطاعت از رهبری، چالش، فتنه و توطئه‌های دشمنان را با بصیرت شناسایی و انقلاب را به صاحب اصلی برسانیم.
نماينده ولي فقيه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت‌الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران امروز در نشست بصیرتی با بسیجیان و مردم نکا در مسجد جامع این شهرستان، اظهار داشت: نهم دی در شکل دهی و بقاء پیروزی انقلاب نقش موثری داشته است و به همین دلیل اکنون باید در حفظ انقلاب و بقاء آن باید تلاش کنیم که وظیفه همه ما سنگین تر از قبل است.

 

وی افزود: در فتنه 88 فتنه گران به قانون و نظام و کشور پشت پا زدند و کشور را در پرتگاه سقوط قرار دادند که اگر مدیریت هوشمندانه رهبری و بصیرت مردمی نبود، اقتدار نظام خدشه دار می شد.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که نهم دی روز آرمان‌خواهی ملت ایران در برابر فتنه و فتنه‌گران بود خاطر نشان کرد: ملت نشان داد که ذره‌ای از آرمان‌های مقدس خود دست بر نمی‌دارد و همواره جان بر کف بریا انقلاب و نظام هستند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت مردم در جریان فتنه، نظام را از شر دشمنان حفظ کرد و گرنه فتنه رفته بود که به اصل نظام و انقلاب ضربه بزند.

 

وی با بیان این که جنگ سخت نیز توطئه و فتنه ای علیه نظام بود، افزود: دشمن در جنگ سخت مستقیم وارد شد ودر دفاع مقدس برای ما معلوم بود که این جنگ است و رزمندگان ما جانانه دفاع کردند اما در جنگ نرم چون خطوط و فاصله بین دوست و دشمن بهم ریخته می شود فرق بین خودی و غیر خودی معلوم نیست و به همین دلیل است خدا، امام حسین(ع)  و بصیرت مردم و ولایتمداری آنان موجب نجات ما و نظام شد.

 

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: نهم دی حرکتی ماندگار برای تاریخ و تجلی قدرت خداوند برای ملت بزرگ ایران است که باید از این نظام در ادامه راه نیز با همین بصیرت دفاع کنیم تا این انقلاب را به دست صاحب اصلی‌اش امام زمان(عج) برسانیم.

 

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب از فتنه سال 88 به‌ عنوان فتنه عظیم و عمیق نام بردند، خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب با توجه به همه مشکلات، تحریم‌ها، توطئه و ترورها، هیچ‌گاه از این عوامل به‌عنوان فتنه عظیم یاد نکردند اما فتنه سال 88 را با این عنوان نام بردند چرا که این فتنه فتنه ای عظیم و از پیش تعیین شده بود.

 

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: فتنه 88 عظیم بود چون جامعه چنان درگیر فتنه شد که حق و باطل مشخص نبود، معارضه خوی‌ها با نظام بود، خواص به‌ موقع وارد نشدند، مرز بین دوست و دشمن به‌هم‌خورد و جابه‌جایی متن و حاشیه انجام شد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان این که نظام، انقلاب، امام، رهبری و امام حسین(ع) برای ما در این انقلاب متن است، یادآور شد: متأسفانه در فتنه 88 این عوامل که متن جامعه است نادیده گرفته شد و انتخابات که حاشیه است برجسته شد.

 

وی با اشاره به این که چالش و فتنه‌های دشمن هیچ‌گاه علیه ایران اسلامی پایان ندارد، گفت: باید با ولایت‌مداری و اطاعت از رهبری، چالش، فتنه و توطئه‌های دشمنان را با بصیرت شناسایی و انقلاب را به صاحب اصلی برسانیم./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات