۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۲۳۸۸۰۲
نماینده ولی فقیه در سپاه زنجان:

دشمن در جنگ نرم روح و مغز افراد را هدف قرار می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان با اشاره به این که در جنگ نرم بحث جغرافیا و محیط مطرح نیست، گفت: هدف از راه اندازی جنگ نرم هدف قرار دادن روح و مغز افراد است.
حجت الاسلام متين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام علی متین، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، امروز در مراسم گرامی داشت 9 دی و نشست بصیرتی اساتید دانشگاه های پیام نور، فرهنگیان، الغدیر، و قائم زنجان که در محل ستاد دانشگاه پیام نور برگزار شد، با اشاره به سختی و پیچیدگی فتنه نسبت به جنگ، گفت: فتنه سخت تر و بزرگ تر از جنگ است و حتی در قرآن کریم نیز فتنه از نظر مقیاس، کمیت و شدت بزرگ‌تر از جنگ عنوان شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به دلایل پیچیدگی ها و سختی های فتنه نسبت به جنگ سرد اظهار داشت: دلیل سخت بودن فتنه به سبب جنگ نرم بودن آن است چرا که در جنگ نرم بحث جغرافیا مطرح نبوده و روح و مغز افراد هدف قرار دارد و همه افراد جامعه درگیر آن هستند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان در ادامه مبارزه در جنگ نرم را ارزشمندتر توصیف و تصریح کرد: مجاهدت در مقابله با فتنه نیز با توجه به اهمیت و کیفیت مبارزه سخت تر از مجاهدت در جنگ سخت است و ارزش شهادت در این میدان نیز بیشتر است.

 

این مسؤول در ادامه خاطرنشان کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری شهدای فتنه افضل شهدای انقلاب هستند چرا که فتنه بزرگ‌تر و شدیدتر از جنگ است.

 

وی در ادامه با اشاره به ضرورت و اهمیت گرامیداشت حماسه 9 دی تأکید کرد: اگر مقام معظم رهبری فصل الخطاب قرار داده شود همیشه باید در مورد فتنه صحبت کرد و این روز را گرامی داشت.

 

حجت الاسلام متین در ادامه با اشاره به توطئه های دشمنان در فتنه سال 88 اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای از بین بردن انقلاب اسلامی در فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 سه زاویه رهبری، مردم و اسلام را مورد هدف قرار داده بودند.

 

وی در ادامه به بررسی توطئه های مختلف دشمنان در طول سال های بعد از انقلاب برای ایران اسلامی پرداخت و افزود: واقعه صحرای طبس، اعمال تحریم ها و مطرح کردن عدم رعایت حقوق بشر در ایران از جمله اقداماتی است که دشمن در هدف قرار دادن مردم جهت از بین بردن نظام جمهوری اسلامی انجام داده است.

 

گفتنی است؛ در پایان این نشست، حجت الاسلام متین به سؤالات اساتید در خصوص مبارزه با فتنه در جامعه پاسخ داد./949/پ202/ب4

ارسال نظرات