۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۲۳۸۸۱۸
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

آگاهی بخشی مهم ترین عامل تبیین سیره علوی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان اهمیت فرهنگ در جامعه گفت: آگاهی بخشی در جامعه مهم ترین عامل تبیین سیره علوی ارتقای فرهنگ است.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان، در حاشیه برگزاری همایش سیره علوی در خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: فرهنگ در پیشرفت جامعه نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به نام گذاری سال به نام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی، افزود: این نام گذاری اهمیت مقوله فرهنگ را بیان می کند.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی با بیان این که هرگونه تغییر در رفتار، جامعه و فرهنگ سازی در درجه نخست مبتنی بر آگاهی بخشی است و آگاهی بخشی نسل جوان مهم ترین عامل ارتقای فرهنگ است.

وی با بیان جایگاه جوانان در جامعه و فرهنگ خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام در جهت انحراف نسل جوان و کم رنگ کردن ارزش های اسلامی بین این قشر تلاش های فراوانی می کند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان بیان داشت: تبیین و ترویج سیره اهل بیت(ع) در جامعه بهترین راه هدایت نسل جوان و مقابله با دسیسه های دشمنان است.

وی با بیان نقش برگزاری این گونه همایش ها افزود: در راستای آگاه سازی نسل جوان نباید تنها به برگزاری این مراسم ها تکیه کرد.

حجت الاسلام مبلغی با بیان این که مقوله فرهنگ بسیار وسیع تر است، عنوان داشت: امید است این همایش بتواند در جهت آگاهی بخشی رسالت خویش را ایفا کند.

وی با بیان اهمیت آگاهی و نقش آن در هدایت جامعه و موفقیت خاطرنشان کرد: آگاه سازی انسان ها به ویژه نسل جوان موجب موفقیت در عرصه های گوناگون می شود.

مدیر حوزه های علمیه لرستان افزود: آگاهی به انسان ارزش می دهد و لازمه حرکت صحیح و درست برای فرد و جامعه است.

وی با تأکید بر این که آحاد جامعه باید در جهت آشنایی با سیره علوی گام برداریم، یادآور شد: فعالیت در راستای تبیین سیره علوی در جامعه به ویژه بین نسل جوان ارزشمند ترین خدمت برای ما است.

حجت الاسلام مبلغی در پایان هدایت انسان ها را مهم ترین و ارزشمندترین عمل بیان کرد و افزود: انتظار می رود بیش از پیش در جامعه نسبت به هدایت، آگاه سازی و هوشیاری نسل جوان تلاش شود./9459/ت302/ب2

ارسال نظرات