۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۲۳۸۸۵۸

پیکر زائران جان‌باخته آذربایجان‌شرقی در اربعین حسینی منتقل می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حج و زیارت استان آذربایجان‌شرقی گفت: 4 زائر فوتی استان در زیارت پیاده اربعین حسینی امسال به زودی به ایران انتقال خواهند یافت.
تشييع پيکر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، امیر روحی ملکی، مدیر حج و زیارت استان امروز در جمع خبرنگاران تعداد زائران فوتی استان در زیارت پیاده اربعین حسینی را 4 نفر اعلام کرد و گفت: این افراد به صورت انفرادی عازم کشور عراق شده بودند که متأسفانه بر اثر سانحه رانندگی در هنگام بازگشت به کشور فوت شده اند.

 


روحی خاطرنشان کرد: جنازه 3 نفر از زائران فوتی با تلاش و پیگیری‌های دفتر حج و زیارت استان و دفتر نمایندگی سازمان در عراق به استان منتقل شده است و در خصوص انتقال جنازه آقای "رضا علمی" نیز حج و زیارت استان از دفتر نمایندگی سازمان در عراق، پیگیر موضوع بوده است.

 


مدیر حج و زیارت استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: براساس آخرین اعلام دفتر نمایندگی سازمان در عراق، اقدامات مقدماتی جهت انتقال جنازه ایشان انجام گرفته است که پس از طی مراحل اداری مربوطه به کشور بازگردانده خواهد شد.

 


وی با اشاره به این‌که چهار زائر یاد شده آقا و با سن‌های 19، 29، 41 و 60 هستند، افزود: این افراد که سوار بر خودروی ون در داخل خاک عراق با تریلی که دچار نقص فنی شده بود، تصادف و جان خود را از دست داده‌اند.

 


روحی عدم شناسایی هویت مرحوم "علمی" را علت تاخیر در انتقال جنازه وی اعلام کرد و گفت: بعد از شناسایی هویت نامبرده از سوی اقوام وی، اقدامات لازم جهت انتقال جنازه مرحوم در حال انجام می باشد./935/پ203/ب4

ارسال نظرات