۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۲۳۸۸۶۳

همایش ملی «اندیشه‌های آیت‌ الله شهید مدنی» برگزار می ‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش ملی «اندیشه‌ های آیت‌الله شهید مدنی» در دو محور علمی و هنری به همت دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار می‌‌شود.
حجت‌الاسلام عمران عباسپور، مسؤول نهاد رهبري در دانشگاه شهيد مدني آذربايجان همايش ملي انديشه‌ هاي شهيد آيت‌الله سيداسدالله مدني

حجت‌الاسلام عمران عباسپور، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: همایش ملی اندیشه‌ های شهید آیت‌الله سیداسدالله مدنی، دومین شهید محراب انقلاب اسلامی ایران به همت دانشگاه شهید مدنی تبریز برگزار می شود.

 


وی با بیان این‌که محورهای همایش در دو بخش هنری و علمی است، خاطرنشان کرد: بخش هنری شامل زیست‌نامه شهید، مشایخ و اساتید و شاگران ایشان است و در قالب کلیپ، داستان و نمایش قابل عرضه خواهد بود که از تمامی هنرمندان فعال در این عرصه برای ارسال اثر دعوت می شود.

 


مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان ادامه داد: محور علمی نیز مشتمل بر اندیشه‌های فقهی، اصولی، اخلاقی شهید مدنی، سیره عملی شهید مدنی درتعلیم و تربیت، بصیرت سیاسی شهید مدنی و مقام عرفانی وی است که علاقمندان می ‌توانند درقالب مقاله به ارائه آثار بپردازند.

 


حجت الاسلام عباسپور افزود: عموم علاقه‌مندان به ویژه اندیشمندان حوزه و دانشگاه می توانند آثار خود را تا 25 بهمن سال جاری به دبیرخانه این همایش ارسال کنند که زمان برگزاری همایش 11 اسفند ماه امسال و مکان برگزاری کیلومتر 35 جاده تبریز آذرشهر، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، سالن همایش‌های دانشگاه خواهد بود.

 


وی با اشاره به این‌که دریافت آثار اندیشنمدان و هنرمندان علاقه‌مند به شرکت در همایش به صورت الکترونیکی نیز میسر شده است، یادآور شد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می‌توانند به آدرس thoughtmadani.azaruniv.edu  و
thoughtmadani@azaruniv.edu مراجعه کنند.

 


مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان خاطرنشان کرد: این همایش ملی به همت دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و با همکاری دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام‌ نور آذرشهر، ممقان و گوگان 11 اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد./935/ت302/ب4

ارسال نظرات