۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۲۳۸۹۰۷
استاد دانشگاه:

غرب می خواهد توسط داعش ایران را نابود کند

خبرگزاری رسا ـ استاد دانشگاه با اشاره به فعالیت های غرب علیه ایران گفت: غرب می خواهد توسط داعش منطقه را تحت تسلط خود قرار داده و در نهایت ایران را نابود کند.
علي اکبر رائفي پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی اکبر رائفی پور،استاد دانشگاه در چهلمین همایش روایت فتح با موضوع پرونده آخرالزمانی داعش، که صبح امروز در بنیاد فرهنگی رفاه تهران برگزار شد با اشاره به برنامه ریزی دقیق غرب علیه ایران گفت: غرب در حال آماده سازی کشورهای عربی است تا محور مقاومت یعنی ایران و سوریه را از بین ببرد، غرب می خواهد توسط داعش منطقه را تحت تسلط خود قرار داده و در نهایت ایران را نابود کند.

 

وی با اشاره به عملکرد رسانه های مختلف علیه ایران ابراز داشت: وهابیون می خواهند با تفرقه افکنی بین شیعه و سنی اختلاف زایی کنند و آبروی اسلام را ببرند، برخی با ترویج فرهنگی مانند قمه زنی در جهان آبروی شیعه را می برند،گاهی شیطان برای اینکه انسان را فریب بدهد قرآن می خواند و استدلال به ظاهر قرآنی می آورد.

 

رائفی پور با بیان اینکه تشخیص فتنه های آخر الزمان بسیار دشوار است، تاکید کرد: همه مردم باید سواد رسانه ای خود را افزایش دهند تا بتوانند فتنه های آخر الزمان را تشخیص دهند، اگر انسان روش دشمن شناسی را بفهمد می تواند ابزارهای تولید فتنه را درک کند.

 

این استاد دانشگاه در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ایران باید مانند داعش در زمینه رسانه فعالیت گسترده داشته باشد، داعش بوسیله رسانه های خود به شبهات پاسخ می دهد و به سرعت آن را در جهان نشر می دهد.

 

وی افزود: دشمن کاملا در نرم افزارها و شبکه های اجتماعی حضور پیدا کرده و برای دستیابی به اهداف خود از رسانه استفاده می کند، داعش در بیشتر مواقع تبلیغات خود را با زبان بین المللی نشر می دهد.

 

رائفی پور با اشاره به کمبود توجه به علوم آخر الزمانی در کشور تصریح کرد: در دانشگاه ها یک رشته برای شناخت آخرالزمان و مهدویت وجود ندارد، دشمن 257 دانشگاه مربوط به آخر الزمان تاسیس کرده است.

 

وی با اشاره به اهداف راهبردی داعش تاکید کرد: داعش پرچم سیاه را انتخاب کرده است تا این نکته را بیان کند که ما ارتش خراسانی هستیم.

 

این استاد دانشگاه با اشاره به روایت های وارد شده درباره ارتش هایی که پرچم سیاه دارند، اظهار داشت: 38 روایت مربوط به ارتش هایی وجود دارد که پرچم سیاه را انتخاب کرده اند، اکثر راویان سنی هستند و آن مواردی که توسط شیعه نقل شده است محدود و ضعیف السند هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: 5 نوع پرچم سیاه در روایات مطرح شده است، در ابتدا پرچمی که در قیام های عمومی استفاده می شود مطرح شده است، سپس گروهی مطرح است که رهبر آنان شعیب ابن صالح عنوان شده که آنان به سمت بیت المقدس حرکت می کنند، گروهی سوم ارتشی هستند که مورد لعن واقع شده اند، ارتش چهارم افرادی هستند که در ابتدای راهشان فتنه و در میانه  گمراهی و در انتها کفر، آنان را فرا می گیرد، گروه آخر دسته ای است که قیام کرده و بن العباس را از بین می برند.

 

رائفی پور با اشاره به فعالیت های غرب در موضوع ظهور، گفت: دشمن در رسانه های خود تبلیغات گسترده ای علیه حقایق مهدویت آغاز کرده است، دشمن حقایق را وارونه جلوه می دهند و اهداف خود را پیش می برد.

 

وی با بیان اینکه فعالیت های بهائیت در کشور در حال افزایش است، تصریح کرد: تبلیغات گسترده ای توسط بهائیت در کشور درحال اجرا است و مسوؤلان در خواب بسر می برند.

 

این استاد با اشاره به فعالیت های رؤسای جمهوری آمریکا در پیشبرد اهداف خود در جهت حکومت در جهان ابراز داشت: آمریکا مرزبندی های موجود در خاورمیانه را قبول نداشته و می خواهد بوسیله داعش خاورمیانه را دگرگون کند.

 

وی با توضیح درباره عملکرد رسانه های غربی مبنی بر معرفی ارتش خراسانی، گفت: دشمن داعش را بوجود آورد تا مرزبندی های موجود در خاورمیانه را ازبین ببرد ولی ایران تمام نقشه های آنان را ازبین برد، رسانه های غربی مانند فاکس نیوز ارتش خراسانی را القاعده معرفی می کنند، امریکا تمام خاورمیانه بجز رژیم صهیونیستی را دشمن خود می داند.811/پ202/ب6

ارسال نظرات