۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۲۳۸۹۳۹
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی:

داعش بازیگر سیاست های صهیونیسم در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که داعش به دنبال ایجاد خلیفه‌گری و ایجاد اسلام آمریکایی بود تا در آینده به ایران و حزب‌الله حمله کند، گفت: داعش بازیگر سیاست های صهیونیست ها در منطقه است.
محمد اسماعيل كوثري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در یادواره شهدای گردان 155 لشکر انصارالحسین(ع) همدان که در مسجد دانشگاه بوعلی سینا این شهر برگزار شد، بیان کرد: امام خمینی (ره) بدون داشتن امکانات مادی همه سیاست مداران غرب و شرق را مبهوت کردند و دشمنان اسلام با تمام امکانات خود نتوانستند جلوی نهضت امام راحل را بگیرند، کلام امام(ره) با تکیه به قدرت لایزال الهی دارای نفوذ بود و ملت ایران به صورت منسجم به ندای ایشان لبیک گفتند.

 

وی ادامه داد: امنیت، آزادی و عزت ایران اسلامی به برکت خون شهدا است، امروز در کشورهای منطقه ناامنی بیداد می کند اما در ایران اسلامی به برکت خون شهدا و حضور مردم امنیت کامل برقرار است.


کوثری تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان توطئه های زیادی علیه ایران طراحی کردند اما امام راحل با همان شفافیتی که برگرفته از بطن قرآن، آیات و احادیث است مطالب را خیلی صریح و شفاف اعلام کرده و توانستند کشور را در آن شرایط بحرانی اداره کنند.


وی افزود: پس از آغاز جنگ دو عامل رهبری و حضور مردم، موجب پیروزی ایران در جنگ هشت ساله شد و نیروهای رزمنده با ایمان به خداوند و با کمترین تجهیزات جنگی در برابر دشمن ایستادگی کردند، تعداد شهدای ایران از کشته‌شدگان عراقی کمتر بود، تعداد مجروحان و اسیران ایرانی نیز نسبت به عراقی‌ها بسیار کمتر بود چرا که فرزندان ایران اسلامی دارای تدبیر، خلاقیت و ابتکار بودند.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان از ملت سرافراز و با ایمان ایران اسلامی شناخت نداشتند، زمانی که امام(ره) از مردم خواست هر کس می‌تواند اسلحه به دست بگیرد و به جبهه‌ برود همه آمدند، با آغاز جنگ افرادی که دوست داشتند در زمان امام حسین(ع) در کربلا حضور می‌یافتند به جبهه‌ها شتافتند آنچنان که سبب شگفتی دنیا شدند. 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: ارتش 20 میلیونی بسیج که مورد نظر امام (ره) بود شکل گرفت و امروز بسیج در لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و در یمن تشکیل شده که نوید پیروزی است، داعش که بازیگر سیاست های صهیونیست ها در منطقه است به دنبال این بود که ظرف دو ماه سوریه را بگیرد چرا که مصر، تونس و لیبی را از دست داده بودند و خواستند در سوریه اخلال کند تا ارتباط ایران با حزب‌الله را قطع کنند.


وی تأکید کرد: روح ایثار و ازخودگذشتگی حاکم بر ایران اسلامی برای کشورهای مسلمان و غیر مسلمان الگو شده، کشورهای امریکای لاتین تقاضا دارند که رمز ایستادگی ایران را بدانند و همین رمز است که آمریکا موفق نشد در منطقه کاری از پیش ببرد.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: داعش به دنبال ایجاد خلیفه‌گری و ایجاد اسلام امریکایی بود تا در آینده به ایران و حزب‌الله حمله کند.


وی خاطر نشان کرد: سیدحسن نصرالله در دیدار با کمیسیون امنیت ملی مجلس اعلام کرد که پس از حدود 9 ماه که از حوادث سوریه می‌گذشت حزب‌الله به مقام معظم رهبری اعلام کرده که سوریه از دست رفتنی است اما رهبرمعظم انقلاب فرمودند که سوریه و بشار اسد خواهند ماند و همین گونه نیز شد.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این پیش‌بینی نشانه ارتباط خالصانه با خداوند است، اظهار داشت: امام خمینی(ره) نیز پیش از فروپاشی شوروی، این اتفاق را پیش‌بینی کردند.


کوثری با اشاره به حوادث انتخابات 88 و با تأکید بر اینکه موسوی به هیچ وجه حاضر نشد واقعیت را بپذیرد، تصریح کرد: پنج روز بعد از 29 خرداد و سخنان مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران به دیداری موسوی رفتیم اما او لجاجت به خرج داد و اعلام کرد که شورای نگهبان و وزارت کشور را قبول ندارد.


وی با بیان اینکه شهدا نیز با خدا خالصانه معامله می‌کردند، عنوان کرد: ما به شهدا نیاز داریم و نباید با دنیاطلبی منحرف شویم، گردهمایی ما برای این است که به شهدا بگوییم راه آنان را ادامه خواهیم داد، اگر شهیدان نبودند و به برکت خون آنان آزادی و امنیت امروز به دست نمی‌آمد، دشمنان چنان بلایی بر سر ما می‌آوردند که وضعیت ما به مراتب از باقی کشورها بدتر می شد.


کوثری در پایان اظهار کرد: امام راحل در زمان حیات خویش فرمودند که قرن 21 قرن اسلام است و با این نوید امام، اسلام ابرقدرت ها را به خاک ذلت می نشاند./967/پ202/ب6

ارسال نظرات