۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۲۳۸۹۵۴
حجت‌الاسلام تقوی:

9 دی نقاب از چهره انقلابیون دروغین برداشت/ فتنه‌گران نباید در مناصب دولتی رخنه کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یکی از دستاوردهای 9 دی را رسوا کردن انقلابیون دروغین دانست و گفت:‌ 9 دی سبب اقتدار نظام اسلامی شد و نقاب از چهره‌ها برداشت و راحت طلبان، مصلحت اندیشان و خواص بی بصیرت را رسوا کرد.
حجت الاسلام تقوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به عوامل به وجود آمدن فتنه، اظهار داشت: همسویی دشمنان داخلی و خارجی یکی از عوامل به وجود آمدن فتنه بود.


وی با بیان این‌که عوامل به وجود آمدن فتنه بیشتر از پشت صحنه به هدایت فتنه گران می‌پردازند، گفت: فتنه همیشه نیاز به بستری برای به وجود آمدن دارد از این رو باید همیشه مراقب زمینه‌های به وجود آمدن فتنه در زمان‌های مختلف بود.


حجت‌الاسلام تقوی شبهه پراکنی و بی بصیرتی را از عوامل به وجود آمدن فتنه دانست و افزود: فتنه گران همیشه سراغ افراد ناراضی و کسانی که از بصیرت لازم برخوردار نیستند می‌روند تا به اهداف خود برسند.


عضو جامعه روحانیت مبارز در ادامه با بیان این‌که میراث نظام اسلامی نباید به دست فتنه گران بیفتد، ابراز کرد: نباید فتنه گران در پست‌ها و منصب‌های کشور رخنه کنند و در این میان نقش رسانه‌ها برای شناساندن این افراد به مردم بسیار حائز اهمیت است.


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه همچنین از مجلس شورای اسلامی که با حساسیت به وظیفه شرعی خود عمل کرد و نگذاشت کسانی که نقش در فتنه داشتند در پست‌های کشور نفوذ کنند، تشکر کرد.


وی با بیان این‌که خوشبختانه مسؤولان ما موضع خود را در قبال فتنه گران مشخص کرده اند، اظهار داشت: انتظار ما از مسؤولان همین است و باید مراقب بود که فتنه گران با تغییر چهره پا به عرصه نگذارند.


حجت‌الاسلام تقوی با تأکید بر این که فتنه گران در سال 88 برای براندازی نظام حرکت کردند، افزود: دلایل محکمی وجود دارد که اتفاقات سال 88 براندازی بوده و دعوای بین دو نفر نبود.


عضو جامعه روحانیت مبارز بر ضرورت یادآوری فتنه و فراموش نکردن این حادثه بزرگ تأکید کرد و گفت: اگر کسی در فتنه نقش داشته، محکوم شده و به زندان رفته نباید در مناصب دولتی قرار گیرد از طرفی نیز نباید به افراد بدون دلیل و مدرک انگ فتنه گری زد.


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان این‌که دشمنان در 18 تیر 78 مقدمات فتنه را عملیاتی کردند، ابراز کرد: در آن زمان بر نافرمانی مدنی تأکید می‌کردند و با سوءاستفاده از دانشجویان فتنه را کلید زدند اما مردم با حضور خود این توطئه را خنثی کردند.


وی با بیان این‌که دشمنان داخلی و خارجی همیشه به دنبال به وجود آوردن فتنه در کشور هستند و در این مدت جلساتی را برای براندازی نظام اسلامی صورت دادند، گفت:‌ خوشبختانه هوشمندی و بصیرت رهبری و حضور مردم نقشه‌های دشمنان را به خوبی نقش برآب کرد.


حجت‌الاسلام تقوی با اشاره به درایت و تیزبینی رهبری در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، خاطرنشان کرد: رهبری در فروردین 88 در سخنرانی حرم رضوی فرمودند: مبادا نامزدهای انتخاباتی به گونه‌ای رفتار کنند که دشمن به طمع بیفتد و فرمودند که برخی هنوز انتخابات شروع نشده سخن از تقلب می‌زنند.


عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان این‌که در مدیریت رهبری بر قانون گرایی تأکید فراوان می‌شد، اظهار داشت: سیاست رهبری در مهار فتنه توصیه بر قانون گرایی بود چون تن دادن به مطالبات غیر قانونی قبول کردن خواسته‌های فتنه گران بود.


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یکی از سیاست‌های نظام را جذب حداکثری و دفع حداقلی خواند و گفت: کسانی که در چارچوب نظام حرکت کرده و به دنبال خشونت نباشند نظام نیز با آنها مشکلی ندارد اما کسانی که به دنبال اغتشاش و براندازی هستند با آنها برخورد می‌شود.


وی با اشاره به اتفاقات پس از انتخابات سال 88، خاطرنشان کرد: قبل از اعلام نتایج انتخابات یکی از کاندیداها اعلام پیروزی کرد تا بستر به وجود آمدن فتنه فراهم شود.


حجت‌الاسلام تقوی ادامه داد: رهبری در روز 26 خرداد با مسؤولان ستادهای انتخابات 4 نامزد جلسه گذاشتند تا اشکالات را از مجاری قانونی پیگیری کنند اما برخی نپذیرفتند و بر ابطال انتخابات اصرار داشتند.


عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان این‌که پس از انتخابات و به خاطر به وجود برخی حوادث همچون شبهه تقلب در انتخابات موضع دنیا علیه ما تغییر پیدا کرد، افزود: فتنه گران اصول نظام اسلامی را زیر پا گذاشته عکس امام راحل را پاره کرده، سیاست همبستگی با فلسطین و مردم غزه را شکستند و به جای مرگ بر آمریکا مرگ بر روسیه سردادند.


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به حرمت شکنی فتنه گران، خاطرنشان کرد: فتنه گران در ماه مبارک رمضان به صورت دسته جمعی و علنی به روزه خواری در تهران پرداختند که این حرکت در زمان طاغوت نیز مشاهده نشده بود.


وی با بیان این‌که فتنه گران چند ماه کشور را دچار بحران کرده و خسارات فراوانی را به وجود آوردند، گفت: سران آمریکا و رژیم صهیونیستی از فتنه گران حمایت کردند و این مسائل نشان می‌دهد که این رفتارها به خاطر اختلافات انتخاباتی نبود.


حجت‌الاسلام تقوی با تأکید بر این‌که ملت ایران در 9 دی با حضور حماسی خود پاسخ قاطعی به فتنه گران دادند، ابراز کرد: 9 دی یک رفراندوم بود و مردم در این روز با حمایت خود از نظام اسلامی و اصل ولایت فقیه توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.


عضو جامعه روحانیت مبارز از دیگر دستاوردهای 9 دی را رسوا کردن انقلابیون دروغین ذکر کرد و ابراز داشت:‌ 9 دی سبب اقتدار نظام اسلامی شد و نقاب از چهره‌ها برداشت و راحت طلبان، مصلحت اندیشان و خواص بی بصیرت را رسوا کرد./927/پ202/ج

ارسال نظرات