۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۲۳۸۹۷۷
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

حضور در صحنه ملت، قدرت اصلی نظام ولایی ایران است

خبرگزاری رسا ـ جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: مردم می توانند تولید قدرت کنند و این مسأله را در طول تاریخ نیز به عینه مشاهده کرده ایم.
حجت الاسلام عبدالرحيم سرايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز در جمع بسیجیان شهرستان هشترود اظهار داشت: ملت ایران باید با بینش درست حوادث دنیا را با نگاه به اهداف پلید دشمنان رصد کرده و با کنار هم قرار دادن آنها به اهداف شوم دشمنان پی ببرند.

 


وی افزود: مردم می توانند تولید قدرت کنند و در طول تاریخ نیز به عینه مشاهده کرده ایم، چنان‌که در دوران دفاع مقدس همه دنیا در مقابل ایران ایستادند، ولی مردم ایران با تشخیص راه درست و با بینش خاص خود گوش به فرمان ولایت فقیه دادند و در مقابل دشمنان ایستادند.

 


حجت الاسلام سرایی خاطرنشان کرد: همه شبکه های دنیا علیه ایران برنامه دارند و با به کارگیری بزرگترین تئوریسین ها در حال ترسیم خط نفاق علیه نظام هستند، اگر ملت ایران قطب نمای خود که همان ولایت فقیه است را گم کنند، دچار انحراف خواهند شد.

 


جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر این‌همک رهنمودهای ولایت فقیه راهگشای تمامی امور است، گفت: ملت ایران، ملت بحران های سخت هستند، اما برخی ها در سال 88 راه درست را گم کردند و با نگاه دنیا طلبی و غرب نگری باعث فتنه در کشور شدند و خسارت های مادی و معنوی زیادی بر کشور وارد کردند.

 


حجت الاسلام سرایی تصریح کرد: هدف مبارزه دشمنان با ایران، مبارزه با اسلام و تشیع و فرهنگ انتظار است و در فتنه 88 برای نخستین بار هم همه دشمنان داخلی و خارجی نظام با هم متحد شده بودند تا به کشور ضربه بزنند که ملت عاشورایی ایران در 9دی حماسه ای عظیم خلق کردند و پاسخ محکمی به یاوه گویی های دشمنان دادند.

 


وی در پایان حضور در صحنه ملت را قدرت اصلی نظام ولایی ایران دانست و اظهار داشت: پس از فتنه 88 رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بارها در سخنرانی های خود از کلمه فتنه استفاده کرده و این نشان دهنده این است که فتنه هنوز تمام نشده و دشمن درصدد برنامه ریزی علیه نظام است، بنابر این نباید مردم غافل از فتنه‌های جدید دشمن باشند./935/پ202/ب4

ارسال نظرات