۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۲۳۹۱۲۷
همزمان با هفته وحدت؛

وحدت اسلامی از منظر قرآن و حدیث در حرم رضوی بررسی می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از تبین و بررسی وحدت اسلامی از منظر قرآن و حدیث همزمان با هفته وحدت در حرم مطهر رضوی خبر داد.
وحدت

حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به آغاز هفته وحدت اسلامی اظهار کرد:  همزمان با این هفته حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی حسینی هرشب با موضوع «اهمیت و ضرورت وحدت مسلمین از منظر قرآن و حدیث» به ایراد سخنرانی و مداحان اهل بیت(ع) مدیحه سرایی و مولودی خوانی می پردازند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: «سیره و حدیث از ائمه معصومین»، «وحدت اسلامی در سیره پیامبر» از دیگر موضوعاتی است که از سوی حجج الاسلام سید جعفر طباطبائی، سید مهدی رضوی نسب و عبدالرزاق رمضان نژاد در شبستان حرم تبیین می شود.

 

وی گفت: حجت الاسلام عبدالحمید واعظ شهیدی، مدرس دانشگاه شهید مطهری مشهد هر روز ساعت10:30  صبح به بیان «سیره و زندگانی امام صادق(ع)» و حجت الاسلام محسن حسین زاده شنبه تا جمعه نیز ساعت 16 به بیان «مکارم اخلاق از منظر امام صادق (ع)» می پردازند.

 

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی اظهار کرد: سخنرانی ویژه خواهران نیز در رواق های دارالاجابه و دارالحکمه با موضوعات «حکومت مهدوی نیاز بشر»، «نبی مکرم اسلام پیام آور رحمت و وحدت در جامعه بشری»، «نقش پیامبر در هدایت بشر»، «اهتمام پیامبر به ایجاد وحدت بین مسلمانان»، «سیره و رفتار اخلاقی پیامبر(ص)» و «سفارشات پیامبر اکرم درباره تربیت فرزند» برگزار می شود./1308/ت302/ب6

ارسال نظرات