۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۲۳۹۱۴۱
حجت الاسلام خدیوی:

بصیرت دینی تنها در سایه ولایت‌مداری حاصل می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی با بیان این‌که ولایت‌مداری تنها در گفتار فایده‌ای ندارد و باید در عمل ثابت شود، گفت: بصیرت دینی تنها در سایه ولایت‌مداری حاصل می شود.
حجت الاسلام علي خديوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی خدیوی، مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی امروز در همایش بصیرت دانشجویی در دانشگاه مراغه اظهار داشت: بصیرت ولایی چراغ راه و مایه هدایت در مسیر تعالی جامعه اسلامی است.


این استاد حوزه و دانشگاه تبریز با تأکید بر این‌که بصیرت دینی تنها در سایه ولایت‌مداری حاصل می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به توطئه های دشمنان و نظام سلطه و بهره گیری آن ها از فتنه گران برای ضربه زدن به نظام اسلامی، بصیرت و ولایتمداری عامل مقابله با آنان است.


وی با بیان این‌که ولایت‌مداری تنها در گفتار فایده‌ای ندارد و باید در عمل ثابت شود، تصریح کرد: ملت ولایتمدار ایران اسلامی در نهم دی سال 88 نشان دادند که با بینش صحیح و بصیرت ولایی خود از فتنه گران ابراز برائت کرده و حرکت های ساختارشکنانه آن ها را شکست دادند.


مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که حضور در صحنه ملت نشان از ولایت‌مداری ایشان است، ادامه داد: حماسه عظیم و مردمی نهم دی، مسیری روشن برای تعالی و اقتدار جامعه و نظام اسلامی را ترسیم کرد و اکنون اقتدار و تعالی کشور مرهون این حماسه آفرینی هاست.


حجت الاسلام خدیوی با تأکید بر این‌که فتنه 88 دشمنان آخرین توطئه و فتنه دشمنان علیه نظام اسلامی ایران نیست، خاطرنشان کرد: حضور ملت ولایتمدار و صاحب بصیرت ایران در صحنه های خطیری مانند نهم دی، بیمه کننده امنیت، صلابت، ثبات و اقتدار نظام اسلامی است.


این استاد حوزه و دانشگاه تبریز با اشاره به این‌که باید با تبعیت از ولایت فقیه و ثبات قدم در مسیر ولایت قدرشناس نعمت عظیم انقلاب و رهبری بود، افزود: ملت ایران برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران و مقابله با زیاده‌خواهی های دشمنان و نظام سلطه فزرندان خود را فدا کرده است، بنابر این این نظام به سادگی دست ما نرسیده که به سادگی آن را از دست دهیم.


وی در پایان ثبات قدم در مسیر ولایت فقیه را رمز رستگاری در دنیا و آخرت دانست و افزود: امروز لبه تیز حملات رسانه‌ای رسانه‌های بیگانه متوجه ولایت فقیه است، که نشان از اهمیت جایگاه و شأن این اصل مسلم دینی و شیعی است./935/پ203/ب6

ارسال نظرات