۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۲۳۹۱۴۳
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

ماهیت فرقه شیرازی ها باید به مردم شناسانده شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که فرقه شیرازی ها در راستای نفاق قدم بر می دارد، گفت: فرقه شیرازی ها با نام شیعه به مکتب تشیع هجمه می برند.
حجت الاسلام ابوالفضل عباسي‌ولايي، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع بسیجیان مسجد طفلان مسلم تبریز با اشاره آیات قرآن اظهار داشت: خداوند می فرماید اولاً «محکم و رسا بگو این راه من هست»، ثانیاً از روی بصیرت به این راه دعوت بکن. از این روست که بصیرت در تبعیت کامل از خداوند باری تعالی است.


وی با بیان این‌که تبعیت از ولایت به دلیل بصیرت‌افزایی، رمز سعادت دنیا و آخرت شناخته می شود، خاطرنشان کرد: بصیرت هدیه پروردگار است و ارزان به دست نمی آید، بنابر این امکان ندارد کسی با وجود بصیرت در غبار فتنه‌های زمان گمراه شود، اگر رهبری شاخص این راه باشد، دلیلی برای گم کردن راه نیست.


حجت الاسلام ولایی با اشاره به روایتی که می فرماید؛ کسی که برای خائنین امت امین باشد به درد مؤمنین نمی خورد، گفت: امروز عده‌ای هستند که با نام شیعه به مکتب شیعه هجمه می برند، فرقه شیرازی ها از جمله گروه‌هایی هستند که در راستای نفاق قدم بر می دارند و از لندن و برای تخریب چهره شیعه قمه زنی و لعن خلفا را تبلیغ می کنند.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که فرقه‌های افراطی و تندرو به ظاهر اسلامی ساخته و پرداخته غرب و لابی‌های صهیونیستی هستند، گفت: از آن جایی که اروپا از گرایش جوانانش به اسلام و شیعه واهمه دارد، رو به فرقه‌سازی آورده و از گروهک‌های تندرو و تروریستی حمایت می کند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فتنه 88 اظهار داشت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388عده ای با شعار تقلب علیه جمهوریت نظام شورش کردند، در حالی‌که آدرسی هم برای تقلب نداشتند. در جریان این شورش خیابانی اولمرت گفت؛ آنهایی که تهران را نا امن کرده اند سرمایه اسرائیل هستند.


حجت الاسلام ولایی ادامه داد: آنان که می گفتند؛ من نخست وزیر و رییس مجلس بودم، باید جواب دهند که چطور به سرمایه اسرائیل تبدیل شدند، از این رو همه باید بدانند که به فرموده حضرت امام خمینی(ره) در هر حال میزان حال فعلی افراد است و سوابق افراد دلیلی برای شورش بر علیه جمهوریت نیست.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در پایان این مراسم از سه بسیجی پایگاه خاتم الانبیاء که در عرصه بسیج و بصیرت افزایی در طول یک سال گذشته تلاش‌های ارزنده‌ای را داشتند، تقدیر کرد./935/پ202/ب6

ارسال نظرات