۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۲۳۹۱۹۶
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

سیره عملی پیامبر بهترین الگو برای تقویت وحدت امت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، وحدت امت اسلامی را زمینه ساز مبارزه با استعمار خارجی دانست و گفت: مردم مسلمان باید با تقویت نقاط مشترک در میان هم چشم طمع بدخواهان نظام را کور کنند.
نماينده ولي فقيه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سوادکوه، حجت‌الاسلام یدالله غلامی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در مراسم نهضت روشنگری که در سوادکوه‌شمالی برگزار شد با تأکید بر ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه اسلامی گفت: منتظران مهدی(عج) کسانی هستند که افکار نو در ذهن خود می‌پرورانند و دارای اندیشه نو، اصالت اسلامی و تقوای دینی‌ هستند.

 

وی با بیان این که باید در همه اجتماع پیرامون امام زمان(عج) که گنجینه‌ای برای ما است تبلیغ کنیم، ادامه داد: ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه شیعی ضروری است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به ظهور مکاتب عرفانی انحرافی و التقاطی تصریح کرد: عمده علت ظهور این مکاتب بی بنیان، کم کاری و غفلت متولیان دینی و فرهنگی است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته وحدت، پیامبر اکرم (ص) را محور وحدت امت اسلامی دانست و با بیان این که مسلمانان جهان باید با دوری از مسائل تفرقه انگیزانه، قرآن کریم، اسلام، پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت(ع) را محور تقویت وحدت خود قرار دهند، افزود: توجه به این اصل کشورهای اسلامی را در برابر توطئه افکنی های دشمنان بیمه خواهد کرد.

 

حجت الاسلام غلامی، سیره عملی پیامبر گرامی اسلامی را بهترین الگو برای تقویت وحدت میان امت اسلامی دانست و ادامه داد: آحاد مسلمانان باید با توجه به سیره عملی پیامبر اکرم(ص) مانع از تحقق توطئه های دشمنان اسلام شوند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، وحدت امت اسلامی را زمینه ساز مبارزه با استعمار خارجی دانست و خاطرنشان کرد: مردم مسلمان باید با تقویت نقاط مشترک در میان هم چشم طمع بدخواهان نظام را کور کنند.

 

وی، وحدت را کلید پررمز و راز همه موفقیت‌ها، پیروزی‌ها و کسب افتخارات بشر در تاریخ دانست و تصریح کرد: آحاد جامعه اسلامی باید به دور از شیعه و سنی بودن تنها به اتحاد و همدلی بیاندیشد.

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که در حال حاضر ایران اسلامی پرچم دار وحدت در دنیا محسوب می شود، تصریح کرد: این پرچم داری سبب عصبانیت دشمنان شده و آنها را دچار گمراهی کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان این که ملت ولایتمدار ایران اسلامی با وجود همه مشکلات حضوری گسترده و فعال در جنگ داشتند، گفت: وحدت حول محور ولایت و رهبری، ایمان مذهبی و اعتقادات دینی و فرماندهی امام راحل مهم‌ترین عامل موفقیت و پیروزی دفاع مقدس بوده است.

 

حجت الاسلام غلامی، عزت، اقتدار و افتخار ایران اسلامی را به برکت هدایت‌های امام راحل و حضور فعال و موثر اقشار مختلف مردم دانست و اظهار داشت: حضور مؤثر و گسترده مردم موجب شد توطئه‌های نظامی دشمنان نقش بر آب شود و معادلات به نفع ایران اسلامی تغییر کند.

 

وی با اشاره به این که رزمندگان اسلام با همه توان خود در برابر هجمه‌های دشمنان ایستادگی کردند، گفت: آنها انگیزه اصلی حضور در جبهه های حق علیه باطل را در وصیت نامه‌های خود، فرمان‌پذیری از ولایت فقیه اعلام کردند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا را مهم‌ترین وظیفه امروز آحاد جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان گرد: امروز همه ما وظیفه داریم درمسیری که شهدا گام برداشتند حرکت کنیم تا به سعادت حقیقی دست یابیم.

 

حجت الاسلام غلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که تشکیل حاکمیت دینی با حضور ولی فقیه، هنر امام راحل بوده است و ولی فقیه نماینده عام امام عصر (عج) است، گفت: اعتقاد به استمرار ولی فقیه، اعتقاد به تولی و تبری، صراحت خواص، مرز‌بندی بین دوستان و دشمنان و تعبد به ولایت‌پذیری از الزامات اعتقاد به ولایت فقیه است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات