۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۲۳۹۲۶۵
امام جمعه پلدختر:

وحدت تنها راهکار حل مشکلات دنیای اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر با بیان اهمیت وحدت در امت اسلامی گفت: حفظ وحدت تنها راهکار حل مشکلات دنیای اسلام است.
وحدت

حجت الاسلام علی محمد لروند، امام جمعه پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به نام گذاری هفته وحدت از 12 تا 17 ربیع‌الاول بیان داشت: وحدت اصلی مهم در دنیای اسلام است.

وی با بیان این که ایجاد وحدت بین مسلمانان مسأله ای ضروری است، افزود: حفظ وحدت تنها راهکار حل مشکلات دنیای اسلام است.

حجت الاسلام لروند با اشاره به اقدامات گروه های تکفیری خاطرنشان کرد: جنایات تکفیری‌ها حاصل عدم اتحاد میان جهان اسلام است.

وی با بیان این که پیامبر گرامی اسلام(ص) محوریت وحدت در جهان است، افزود: سنت و سیره پیامبر(ص) نیز تأکید بر وحدت و برادری مسلمانان دارد.

حجت الاسلام لروند بیان داشت: حفظ وحدت در آیات قرآن بارها سفارش شده است که مسلمانان جهان باید در این راستا فعالیت کنند.

امام جمعه پلدختر تصریح کرد: آحاد جامعه برای حفظ و تقویت وحدت در جهان اسلام باید تلاش کنند؛ چرا که حفظ وحدت رمز موفقیت مسلمانان جهان است.

وی با اشاره به اقدامات دشمن در راستای ایجاد تفرقه بین مسلمانان جهان یادآور شد: تفرقه رمز بروز مشکلات و شکست است و باید از ایجاد تفرقه خودداری کنیم.

حجت الاسلام لروند با تأکید هوشیاری امت اسلامی در برابر دسیسه های دشمن در جهت ایجاد تفرقه عنوان داشت: وحدت از اهمیت بسیاری برخوردار است.

امام جمعه پلدختر با اشاره به تأکیدات امام(ره) و رهبر معظم انقلاب در جهت حفظ وحدت خاطرنشان کرد: تلاش برای حفظ و تقویت وحدت بین مسلمانان جهان باید مورد توجه آحاد جامعه قرار گیرد./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات