۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۲۳۹۲۸۰
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان:

جهاد عشایر خوزستان به مسأله ای ملی و فرا ملی تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با بیان این که جهاد عشایر به مسأله ای ملی و فرا ملی تبدیل شده است، اظهار داشت: جهاد عشایر خوزستان به مسأله ای مهم تبدیل شده و این موضوع بسیار دارای اهمیت است.
سردار حسن شاهوار، دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منکر خوزستان

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در اهواز، حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، شامگاه گذشته سیزدهم دیماه، در نشست ستاد بزرگداشت جهاد عشایر خوزستان، با بیان این که جهاد عشایر به مسأله ای ملی و فرا ملی تبدیل شده است، اظهار داشت: جهاد عشایر خوزستان به مسأله ای مهم تبدیل شده و این موضوع دارای اهمیت است.

شاهوار پور با تأکید بر این که جهاد عشایر متعلق به استان خوزستان است، ابراز داشت: بخشی از این جهاد متعلق به کشور عراق است اما در بخش حوزه دین و مبارزه با استعمارگری انگلستان سابقه درخشانی است که مرتبط به خوزستان است و این موضوع نیازمند تشریح برای آیندگان نسل جوان است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان بزرگداشت جهاد عشایر را یکی از برجسته ترین برنامه های کشوری معرفی کرد و گفت: برگزاری یکصدمین بزرگداشت جهاد عشایر دارای آثار خوب و مثبت است.

وی با اشاره به تشکیل کمیته های گوناگون برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم، بیان داشت: بخشی از کار مربوط به شهرستان هایی است که صحنه درگیری و جهاد بودند و باید فعالیت های مورد نیاز در این راستا انجام شود.

شاهوار پور با اشاره به دعوت از مهمانان بین المللی برای حضور در این مراسم، اظهار داشت: افزون بر مهمانان بین المللی ضرورت دارد تا از اقوام و عشایر مناطق گوناگون کشور نیز برای شرکت در این مراسم دعوت شود.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان خاطرنشان کرد: مردم خوزستان تشنه دیدار با رهبر معظم انقلاب هستند و نیازمند است که پیگیری هایی برای این دیدار انجام شود.

وی تصریح کرد: اجرای نمایش زنده، ساخت مستند، تألیف کتاب، نشریه های گوناگون و فضا سازی استان خوزستان از جمله برنامه هایی است که می تواند کیفیت برگزاری این مراسم افزایش دهد./9461/پ203/ب2

ارسال نظرات