۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۲۳۹۳۰۰
کارشناس دینی:

پیروی مطلق از ولایت فقیه رمز پیروزی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس دینی، نقش مهم ولایت فقیه را در رهبری جامعه یاد آورشد و گفت: انسان ها زمانی به ارزش نعمت های خدا واقف می شوند که خلاء آن را احساس کنند.
ولايت فقيه

حجت الاسلام مجتبی رضایی، کارشناس دینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، گفت: انقلاب های زیادی از جمله انقلاب مصر توسط مردم این کشور به پیروزی رسید اما به دلیل نداشتن رهبر و خلاء رهبری در این کشور طی یکسال انقلاب مصر را مصادره کردند.  

وی با اشاره به این که ولایت فقیه، ولایت رسول الله است افزود: جمهوری اسلامی ایران به دلیل بهره مندی از ولایت فقیه توانسته است تمامی توطئه های استکبارجهانی و دشمنان اسلام را نقش برآب کند و ایران اسلامی را به عنوان یکی از قدرت های جهانی مطرح کند.

این کارشناس امور دینی، رمز پیروزی ملت ایران در همه صحنه های ملی و بین المللی را پیروی مطلق از ولایت مطلقه فقیه دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران نعمت بزرگ و هدیه ارزشمندی از طرف خدا به ملت ایران است که باید قدرخود و جایگاهی را که به واسطه ولایت و تبعیت از رهبری در جهان داریم بدانیم.   

وی یاد آورشد: اگر ملت ایران خواستار حفظ عزت و عظمت و اقتداری است که امروز در جهان کسب کرده باید در مسیر ولایت و پشت سر ولایت، نه یک گام جلوتر و نه یک گام عقب تر از ولایت حرکت نکند.

حجت الاسلام رضایی همچنین طرح مسأله هسته ای ایران از سوی دشمنان اسلام را برای اعمال تحریم ها و تحریم های جدیدی که اخیرا از آن صحبت می کنند را بهانه دانست و افزود: دشمنان اسلام، ایران هسته ای را بهانه کرده است تا ایران اسلامی وجود نداشته باشد.

به گفته وی، دشمنان اسلام از صدور انقلاب اسلامی به جهان وحشت دارند نه از ایران هسته ای، چرا که برایشان تفاوتی ندارد که ایران هسته ای باشد یا هسته ای نباشد.  

این کارشناس دینی یکی از بزرگترین و موفق ترین انقلاب های جهان را انقلاب اسلامی ایران دانست و یاد آورشد: امروز ملت های جهان از ظلم و ستم رهبران خود خسته شده اند و با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران در مقابل رهبران ظالم خود قد علم کرده و با آمدن به خیابان ها و تظاهرات خواستار برکناری آنها هستند.  

حجت الاسلام رضایی در ادامه با بیان که مردم کشورهای بحرین، لبنان، عربستان و... از رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی ایران بهره می گیرند گفت: مردم این کشورها به اهمیت ولایت فقیه پی برده اند و از ولی امر مسلمین جهان تبعیت می کنند./1307/ت302/ب

ارسال نظرات