۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۲۳۹۳۵۷
مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران:

دشمن پیروزی خود را در ایجاد دو دستگی میان امت اسلامی می داند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران با بیان این که دشمنان موفقیت و پیروزی خود را در ایجاد دو دستگی میان امت اسلامی می دانند، گفت: خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر روز شاهد تقویت وحدت میان برادران شیعه و سنی هستیم و این افتخاری برای نظام است.
حجت‌الاسلام عباسعلي ابراهيمي، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در مراسمی که به مناسبت هفته وحدت در ساری برگزار شد با اشاره به تلاش دشمنان اسلام برای ضربه زدن به دین، گفت: دشمنان برای تفرقه میان شیعه و سنی شبکه های مختلفی به راه انداختند.

 

وی با تأکید براین که امت اسلام باید به مقدسات خود احترام بگذارند، افزود: رسالت علمای شیعه و سنی در دفاع از اسلام و جلوگیری از ایجاد تفرقه و اختلاف بسیار سنگین است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی بر ضرورت تقویت وحدت و همدلی امت اسلامی در برابر توطئه افکنی‌های دشمنان اسلام تأکید کرد و بیان داشت: امروز تنها راهی که زمینه سعادت و تعالی مسلمانان عالم را فراهم خواهد کرد انسجام امت اسلام در برابر جبهه کفر است.

 

وی با تأکید براین که امروز برخی نااهلان تلاش می کنند تا اسلام را تضعیف کنند، خاطرنشان کرد: رسالت علمای اسلام در این برهه از تاریخ بسیار سنگین است و باید با همه توان خود از کیان اسلام دفاع کنند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران، دفاع از حیثیت اسلام و جلوگیری از هر گونه تفرقه و اختلاف را رسالت امروز علمای اسلام دانست و خاطرنشان کرد: علما نباید در برابر تفرقه افکنان سکوت کنند.

 

وی تفرقه و اختلاف مهم‌ترین حربه دشمنان برای ایجاد دو دستگی در میان امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر روز شاهد تقویت وحدت میان برادران شیعه و سنی هستیم و این افتخاری برای نظام است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با تأکید بر این که ایمان واقعی در عشق و پیوند ناگسستنی با رسول خدا است، ادامه داد: ایمانی که در آن عشق به پیامبر گرامی است نباید به حتم ایمان نیست.

 

مدیر کل ارشاد مازندران با بیان این که ملت های مسلمان اعم از شیعه و سنی باید با عشق و علاقه به یکدیگر نگاه کنند و هر گونه اختلاف نظر را کنار بگذارند، ادامه داد: امروز شرایط به گونه ای است که دشمنان اسلام از هر گونه اختلافی برای عملی کردن توطئه های شوم خود استفاده می کنند.

 

وی با بیان این که دشمنان موفقیت و پیروزی خود را در ایجاد دو دستگی میان امت اسلامی می دانند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر روز شاهد تقویت وحدت میان برادران شیعه و سنی هستیم و این افتخاری برای نظام است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی، وحدت و همدلی را رمز پیروزی ملت های مسلمان بر علیه دشمنان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام همه توان خود را برای ایجاد تفرقه و اختلاف میان امت اسلامی به کار گرفته اند که باید در این خصوص هوشیار بود.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به این که دشمنان اسلام همواره در صدد بوده‌اند به اختلافات اعتقادی، احکامی و اخلاقی مسلمانان دامن بزنند، گفت: بهره گیری از کلام الهی، سیره پیامبر و اهل بیت(ع) بهترین الگو برای تقویت وحدت و همدلی میان امت اسلامی است.

 

وی از پیامبر اکرم(ص) به عنوان الگو و محور وحدت و یکپارچگی جهان اسلام یاد کرد و با بیان این که ملت های مسلمان باید بیشتر به این مسأله توجه کنند، گفت: امروز مهم ترین مسأله که باید سرلوحه برنامه های مسلمانان قرار گیرد تقویت مشترکات دینی است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات