۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۲۳۹۴۶۷
به منظور گرامیداشت 19 دی ماه:

طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به منظور گرامیداشت یوم الله 19 دی از اعزام طلاب و روحانیون برای دیدار با مقام معظم رهبری خبر داد.
ديدار مردم قم با رهبر انقلاب ديدار مردم قم با رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حمید نوروزنژاد ضمن گرامیداشت یوم‌الله 19 دی تصریح کرد: این قیام نقطه عطفی در تاریخ نهضت انقلاب اسلامی است چراکه پس از آن امواج انقلاب اسلامی شدت گرفت و در نهایت به سرنگونی رژیم پهلوی انجامید.


وی از 19 دی به عنوان سرچشمه تحولات عظیم در تفکر و بینش مردم و زمینه‌ساز انقلاب اسلامی و مایه افتخار و عزت مردم بصیر و شهیدپرور قم یاد کرد وافزود: حرکت و قیام 19 دی برای آن بود تا مردم نشان بدهند که توهین به یک مرجع دینی همچون امام خمینی(ره) جسارت به همه ملت است و تا پای جان دست از حریم ولایت و رهبری دفاع خواهند کرد.


حجت الاسلام نوروزنژاد بیان داشت: امروز نیز مردم ما و همه ملت‌های آزادی خواه به امام خمینی(ره) و نائب برحقش حضرت آیت الله امام خامنه ای علاقه‌ای وافر دارند و ایشان را پیشوایی آگاه و رهبری مقتدر در دوران کنونی می‌دانند و در مواقع لزوم، محبت به ولایت و مرجعیت که در عمق وجودشان است را به رخ دشمنان خواهند کشید.

وی اضافه کرد: برهمین اساس مردم بصیرو ولایتمدار قم همچون سال های گذشته ضمن گرامیداشت این روز ، با پیشوا و مقتدایشان رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد که دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز در همین راستا همچون گذشته اقدام به ساماندهی و اعزام طلاب ، روحانیون و مبلغین خواهد کرد.


مدیر روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: به دلیل هم زمانی روز 19 دی با 17 ربیع الاول( میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) ) ، این دیدار در روز چهارشنبه ، 17 دی ماه انجام می پذیرد.

 /924/د102/ج

 

ارسال نظرات