۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۲۳۹۴۹۰

28 دی؛ آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش ملی سبک زندگی اسلامی ایرانی

خبرگزاری رسا ـ همایش ملی سبک زندگی اسلامی ایرانی، بهمن ماه سال جاری در لرستان برگزار می شود و 28 دی ماه جاری آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش است.
همايش ملي سبک زندگي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، همایش ملی سبک زندگی اسلامی در راستای نام‌گذاری سال به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در لرستان برگزار می شود.

با اشاره به فراخوان اعلام شده از سوی ستاد برگزاری این همایش، شاخص‌ها و مصادیق سبک زندگی اسلامی ایرانی، وظیفه‌شناسی و مسؤولیت‌پذیری در سبک زندگی اسلامی ایرانی، ابعاد سبک زندگی اسلامی ایرانی از منظر امام(ره) و رهبر معظم انقلاب از محور های برگزاری همایش ملی سبک زندگی اسلامی است.

رابطه سبک زندگی اسلامی و پیشرفت، جایگاه زن و خانواده در سبک زندگی اسلامی ایرانی، آسیب‌شناسی وضع موجود سبک زندگی و اراده راه‌کارها، معماری و شهرسازی در سبک زندگی اسلامی ایرانی، جوانان، نشاط و مشارکت در سبک زندگی اسلامی ایرانی از دیگر محورهای برگزاری این همایش است.

گفتنی است، همایش ملی سبک زندگی اسلامی بهمن‌ماه سال‌ جاری در محل سالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار می‌شود.

همچنین علاقه‌مندان به شرکت در این همایش میتوانند مقالات خویش را درمحورهای تعیین شده، حداکثر تا 28 دی‌ماه جاری، به دبیرخانه این همایش واقع در اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان ارسال کنند./9459/د101/ب2

ارسال نظرات