۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۲۳۹۴۹۴
با حضور حجت الاسلام سعیدی؛

نماینده ولی فقیه در‌ سپاه گیلان معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با حضور حجت الاسلام سعیدی معرفی شد
آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در رشت، هامون محمدی، فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه استان با بیان این که سپاه یک سازمان انقلابی و اعتقادی است، اظهار داشت: مأموریت سپاه دفاع از آمارمان های انقلاب اسلامی و ارزش های اسلامی ست.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان، مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی را بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی عنوان کرد و گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی قرار دارد.

 

وی با تاکید بر این که نهاد نمایندگی ولی فقیه برای استمرار ماندگاری روحیه اعتقادی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد شده و موضوع اعتقادی از سوی این نهاد ارزشمند پایش می‌شود، تصریح کرد: سپاه قدس پاسداران از لحاظ دفاعی و اعتقادی در آمادگی کامل است.

 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که در سه سال متمادی سپاه قدس گیلان به عنوان سپاه برتر کشور معرفی شد، افزود: این موفقیت مرهون تلاش همکاران ما در سپاه و نیز حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.

 

محمدی بصیرت، روشنگری و دیانت را از ویژگی های سپاه دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره با آمادگی کامل دفاعی و اعتقادی در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام بر می دارد

 

وی در بخش دیگری در سخنان خود بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی در 35 سال اخیر انواع تهدید و تحریم را تجربه کردند، گفت: این دشمنی ها تنها زمینه ای برای صلابت و اقتدار ایران اسلامی را فراهم کرد.

 

فرمانده سپاه گیلان از انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین پدیده قرن حاضر یاد کرد و با بیان این که امروز این انقلاب عظیم در دنیا گفتمان ساز شده است، تصریح کرد: امروز گفتمان استکبار ستیزی ملت ایران به عنوان الگویی ارزشمند مورد توجه ملت های جهان قرار گرفته است.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ادامه دهنده مسیر اهل بیت(ع) است، افزود: این انقلاب عظیم الگویی از اسلام ناب است که امروز در دنیا عزت و عظمتی بی پایان دارد.

 

محمدی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران به تأسی از نهضت عظیم عاشورا آغاز و به پیروزی رسید، تصریح کرد: گفتمان ظلم ستیزی و استکبار ستیزی که همواره مورد توجه ملت ایران است امروز یک الگوی جهانی است.

 

در این مراسم حجت الاسلام عزت‌الله معتمد به عنوان مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان معرفی شد و از زحمات حجت الاسلام محمدعلی محسن‌زاده تجلیل به عمل آمد./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات