۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۲۳۹۶۶۴
مدیر اداره تبلیغات اسلامی خوسف:

دشمن از وحدت شیعه و سنی وحشت دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر اداره تبلیغات اسلامی خوسف با اشاره به وحشت دشمن از وحدت مسلمانان، گفت: دشمن به قدرت مسلمانان پی برده است و می خواهد با توطئه از ایجاد وحدت جلوگیری کند.
دشمن از وحدت شیعه و سنی وحشت دارد

حجت الاسلام علیرضا عزیزی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی خوسف، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، گفت: دشمن در فکر ایجاد اختلاف میان مسلمانان است بنابراین نباید بهانه به دست دشمن داد.

 

وی با بیان این که مسلمان در کنار هم وحدت و اتحاد دارند، افزود: شیعه و سنی باید با آگاهی، وحدت و یکپارچگی دسیسه های دشمن را خنثی کنند.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی خوسف با اشاره به نامگذاری هفته وحدت توسط امام خمینی(ره)، ادامه داد: امام خمینی(ره) همواره بر وحدت و دوستی تاکید می ورزیدند و به مسلمانان سفارش می کردند برای حفظ این وحدت بکوشند.

 

حجت الاسلام عزیزی با بیان نقشه های شوم دشمن مبنی بر چپاول و تصرف سرزمین های اسلامی است، تاکید کرد: استکبار می خواهد تمام منابع مادی و مالی مسلمانان را تصرف و اسلام و مسلمانان را نابود کند.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی خوسف با بیان این که هیچ کس حق توهین به مقدسات مسلمانان را ندارد،تاکید کرد: اتحاد و انسجام میان شیعه و سنی باید بیش از بیش بیشتر شود.

 

وی با بیان این که پرداختن به اختلافات و مسائل تفرقه انگیز نتیجه‌ اى جز به ‌هدر رفتن سرمایه‌ها و استفاده دشمن از این اختلافات نخواهد داشت، اظهارکرد: عزت، سربلندی و تعالی هر امتی در سایه یگانگی و هم بستگی محقق می‌شود.

 

حجت الاسلام عزیزی با بیان این که داعش با ایجاد اختلاف میان مسلمانان فقط به اسلام ضربه می ‌زند، تاکید کرد: ما باید صادقانه و با وحدت کامل در کنار یکدیگر زندگی کنیم و برای پیشرفت و تعالی خود تلاش کنیم زیرا برای استکبار شیعه و سنی اهمیت ندارد، آن‌ها تنها به ‌دنبال ایجاد اختلاف میان مسلمانان هستند.

 

وی با تاکید بر این که پیامبر اکرم(ص) در دوران حیات خود همواره جامعه مسلمانان را به برادری و همدل دعوت می کردند، ادامه داد: تمسک به قرآن کریم، حفظ وحدت و تقویت زمینه‌های همگرایی میان امت اسلامی ازعواملی است که می‌تواند مسلمانان را در برابر دشمن حفظ کند.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی خوسف با بیان این که در سایه حفظ وحدت است که می‌توان توطئه دشمنان را دفع و دنیای اسلام را سربلند کرد،افزود: مسلمانان می‌توانند با اتحاد خود، بساط قدرت‌های استکباری را برچینند و دین رحمت الهی را به مردم دنیا هدیه دهند.

 

حجت الاسلام عزیزی از  برگزاری محفل انس با قرآن خبر داد و اظهار کرد: تاکنون 30 خانه قرآنی درخوسف وجود دارد.

 

وی با بیان این که همزمان با هفته وحدت 30 مبلغ به نقاط مختلف شهرستان خوسف اعزام شده اند، خاطرنشان کرد: از این تعداد  مبلغ 10 نفر به نقاط محروم و بدون روحانی اعزام شده اند.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی خوسف با اشاره به توزیع بیش از 300 جلد قرآن در مساجد، یادآور شد: در خوسف، پنج مسجد فعال هستند که برنامه‌های فرهنگی، حجاب و عفاف، روخوانی و روانخوانی قرآن در آنها در حال برگزاری است./968/ت302/ب5 

 

ارسال نظرات