۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۲۳۹۶۸۰
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

هفته وحدت فرصتی مناسب جهت تحقق اتحاد اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان حفظ وحدت را مهم ترین عامل مقابله با دشمنان بیان کرد و گفت: هفته وحدت فرصتی مناسب در جهت تحقق اتحاد اسلامی است.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامی داشت هفته وحدت بیان داشت: ربیع الاول ماه ولادت پیامبر اکرم(ص) و وحدت میان مسلمانان اهل تشیع و تسنن است.

وی با بیان این که هفته وحدت فرصتی مناسب جهت تحقق اتحاد اسلامی است، افزود: در این ایام مسلمانان می توانند در رابطه با مشترکات بسیاری که میان آنها است به بحث و تبادل نظر بپردازند و در برابر دشمنان اسلام متحد شوند.

حجت الاسلام مبلغی اتحاد مسلمانان را مهم ترین عامل مقابله با دسیسه های دشمن بیان کرد و عنوان داشت: توجه مسلمانان به مشترکات بین مذاهب و فرقه‌ها نقش بسزایی در راستای ایستادگی در برابر دشمنان دارد.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان این که وحدت بین شیعه و سنی همواره در جلوگیری از تفرقه افکنی دشمن مؤثر است، خاطرنشان کرد: وحدت مسلمانان جهان موجب ناامیدی دشمن خواهد شد.

وی با اشاره به این که اختلاف و تفرقه سبب سوء استفاده دشمنان از کشورهای اسلامی می‌شود، افزود: هدف دشمن دامن زدن به اختلافات میان مسلمانان است.

حجت الاسلام مبلغی با بیان این که دشمنان اسلام در راستای از بین بردن وحدت مسلمانان سرمایه گذاری می‌کنند، تأکید کرد: هوشیاری مسلمانان جهان در برابر فتنه های دشمن ضروری است.

وی با اشاره به این که در روایات و آیات قرآنی آشکارا بر وحدت و برادری در بین مسلمانان تأکید شده است، افزود: قرآن کریم از سازنده ترین راهبردهای دین و رسالت محمد(ص) است.

مدیر حوزه های علمیه لرستان در پایان خاطرنشان کرد: اتحاد بین شیعه و سنی در جهت از بین بردن بسیاری از این افراطی گری ها نقش بسزایی دارد./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات