۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۲۳۹۷۶۲

23 کمیته ستاد دهه فجر آذربایجان‌شرقی فعال شدند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از تشکیل و فعالیت 23 کمیته در ستاد دهه فجر استان خبر داد.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی امروز در دومین نشست ستاد دهه فجر استان با تأکید بر تعامل و هم‌افزایی اعضای کمیته‌های اصلی و فرعی ستاد اظهار داشت: تمامی تلاش‌ها در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

 


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که ستادهای فرعی در تمامی شهرستان های استان تشکیل شده و جلسات به صورت منظم و برنامه‌ریزی شده پیگیری می شود، خاطرنشان کرد: مسؤولیت این ستادها بر عهده فرمانداران بوده و ائمه جمعه نیز در این نشست ها حضور دارند.

 


حجت الاسلام تقی زاده از تشکیل و فعالیت 23 کمیته در ستاد دهه فجر استان خبر داد و افزود: این کمیته ها با برنامه ریزی منظم و مدون برنامه های مختلف و متنوعی را تدارک دیده و برای ایام دهه فجر آماده می کنند، تأکید ستاد بر برگزاری تمامی برنامه‌ها به صورت مردمی و با گستره استانی شامل تمامی اقشار است.

 


وی با تأکید بر این‌که محور برنامه های مختلف و متنوع دهه فجر انقلاب اسلامی باید راهبردی و محتوایی باشد، تصریح کرد: باید در ایام گرامیداشت دهه فجر محتوای برنامه ها بر تبیین و تشریح دستاوردها و ابعاد مختلف انقلاب اسلامی در طول 35 سال گذشته استوار شود تا ضمن اثرگذاری بر آحاد مختلف مردم، به درستی پیام انقلاب به نسل جوان انتقال داده شود.

 


رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی خواستار ترویج و تعمیق آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی، اندیشه های امام خمینی(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ویژه برنامه های دهه فجر شد و افزود: تبیین و شناخت دقیق و اصولی نقش ولایت فقیه در انقلاب اسلامی و تداوم این راه پرصلابت از جمله رئوس برنامه های پیش بینی شده است.

 


حجت الاسلام تقی‌زاده با تأکید بر این‌که دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین برکات وجود ولایت فقیه است، گفت: باید توجه داشت که بدون وجود پربرکت ولی فقیه امکان پیروزی انقلاب و تثبیت جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی وجود نداشت که این اصل مهم قانون اساسی باید به دقت و با ظرافت خاصی در دهه فجر برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

 


وی آشنایی جوانان با ریشه ها، عوامل و ماهیت انقلاب را ضرورتی انکارناپذیر دانست و افزود: ارایه و بازشناسی درست سیر تحول و تطور و دستاوردهای انقلاب اسلامی و چشم انداز آینده نهضت امام خمینی(ره) در داخل کشور، منطقه و جهان در راستای تقویت گفتمان انقلاب اسلامی از دیگر محورهای مهم برنامه های دهه فجر در استان است./935/پ202/ب4

ارسال نظرات