۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۲۳۹۷۹۴

یادواره شهدای پیشمرگ کرد مسلمان در جوانرود برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ یادواره شهدای پیشمرگ کرد مسلمان با حضور فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در شهرستان جوانرود برگزار شد.
پيشمرگان كرد مسلمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، یادواره شهدای پیشمرگ کرد مسلمان امروز با حضور فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، روحانیان و اقشار مختلف مردم در سالن تربیت بدنی شهرستان جوانرود برگزار شد.


سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در این مراسم گفت: اتحاد و انسجام دنیای اسلام بزرگترین هراس دشمنان است، آنها بر این موضوع واقف هستند که وحدت جهان اسلام رمز پیروزی مسلمانان است، لذا برای بر هم زدن این وحدت از هیچ تلاش و توطئه ای فروگذار نمی کنند.


وی ادامه داد: تصور اینکه با نشان دادن روی خوش به دشمن می توان از توطئه و شر آنان در امان بود، یک اشتباه بزرگ است، زیرا آنها از تمامی توان خود برای ضربه زدن به اسلام استفاده می کنند.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با بیان اینکه دشمنان حتی از برخی اختلاف نظر های جزیی میان مسلمانان نیز استفاده کرده و قصد ایجاد تفرقه و نفاق را دارند، گفت: اتحاد بی نظیر مذاهب اسلامی در کشور موجب برهم زدن معادلات دشمنان شده است. 

 

ریحانی خاطر نشان کرد: ترویج اسلام آمریکایی که همان اسلام بی توجهی و خنثی است از اهدافی است که توسط دشمنان دنبال می شود، دشمنان امروز به دنبال نشان دادن چهره‌ای غیر واقعی از اسلام هستند و گروهک های تکفیری را برای تحقق همین هدف ایجاد کرده اند.


وی در ادامه بیان کرد: از اولویت خارج کردن مسأله فلسطین و گسترش تفرقه در میان مسلمانان دو موضوع مهمی است که امروز به طور جدی توسط دشمنان اسلام اجرا می شود.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: جریان های تکفیری دشمن اهل تشیع و تسنن هستند، این گروهک‌ها در کنار کشتار شیعیان به قتل عام گسترده اهل تسنن روی آورده اند و این بدان معنا است که برای آن‌ها فرقی بین مذاهب وجود ندارد و تنها به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند.

 

وی در پایان با اشاره به رشادت های اقوام کرد در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: اقتدار و استقلال امروز کشور را مرهون خون پاک شهدا هستیم و وظیفه داریم که راه و آرمان های والای آنها را ادامه دهیم./967/پ202/ب6

ارسال نظرات