۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۲۳۹۷۹۶

رییس مجلس به ارومیه سفر می‌کند

خبرگزاری رسا ـ علی لاریحانی، رییس مجلس شورای اسلامی هفته آینده، برای شرکت در گردهمایی علما و روحانیان شیعه و سنی آذربایجان غربی به ارومیه سفر می کند.
علي لاريجاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، به مناسبت هفته وحدت گردهمایی علمای شیعه و اهل سنت با عنوان «وحدت و امنیت» شنبه هفته آینده در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) ارومیه برگزار می شود.

 

بنابر این گزارش، علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران ویژه مراسم سفری یک روزه به ارومیه خواهد داشت.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان غربی، لاریجانی پس از استقبال روحانیان و مسؤولان در فرودگاه ارومیه، با حضور در مزار شهدا با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق می کند.

 

جلسه در استانداری، دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و عیادت از حجت الاسلام والمسلمین حسنی، روحانی مجاهد و مبارز آذربایجان از دیگر برنامه های سفر یک روزه رییس مجلس شورای اسلامی به ارومیه است.

 

گفتنی است، با توجه به برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های هفته وحدت با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه مقرر شده است به مناسبت خجسته زادروز آخرین رسول الهی(ص)، ولادت امام صادق(ع) و بزرگداشت هفته وحدت، روز جمعه نوزدهم دی ماه ساعت 10 صبح، مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فعال آذر در مصلی بزرگ امام خمینی برگزار شود./936/پ202/ب4

ارسال نظرات