۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۲۳۹۷۹۹
امام جمعه سنندج:

دشمن‌شناسی علمای اسلام لازمه تداوم بیداری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سنندج گفت: داعش و گروه های تکفیری دست نشانده و مزدور استکبار جهانی هستند و امروز بلای جان اسلام شده اند، علمای اسلام بیشتر تلاش کنند تا مردم از ماهیت پلید این جنایتکاران آگاه شوند.
ماموستا خدايي امام جمعه سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، ماموستا عبدالرحمان خدایی، امام جمعه سنندج، امروز در همایش منادیان وحدت که با حضور روحانیان و اندیشمندان استان های آذربایجان غربی و کردستان در شهر سنندج برگزار شد، بیان کرد: داعش و گروه های تکفیری دست نشانده و مزدور استکبار جهانی هستند و امروز بلای جان اسلام شده اند، علمای اسلام بیشتر تلاش کنند تا مردم از ماهیت پلید این جنایتکاران آگاه شوند.

 

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی هر روز به شدت جنایاتش علیه مردم بی گناه و مظلوم فلسطین اضافه می کند و زنان و کودکان بی پناه را به خاک و خون می کشد اما تکفیری هایی که دم از اسلام می زنند کوچکترین توجهی به این موضوع ندارند و نامی از جنایات رژیم اشغالگر قدس نمی برند.

 

 ماموستا خدایی تصریح کرد: تا زمانی که مسلمانان در نقاط  مختلف دنیا با هم وحدت و یکپارچگی نداشته باشند ظلم و جنایت دشمنان بر علیه آنها ادامه دارد.

  

وی تصریح کرد: اصلی‌ترین رویکرد دشمنان اسلام برای ضربه به موج اسلام‌خواهی در جهان تخریب چهره صلح‌طلب و متعادل اسلام  است، و در این مسیر نیز با حمایت از گروه‌های تکفیری و تندرو به دنبال تحقق این اهداف شوم هستند.

 

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن‌شناسی و حفظ بصیرت در مقابل توطئه‌های دشمنان از جمله اصولی است که باید همه مسلمانان جهان خود را مقید به رعایت آن کنند.


ماموستا خدایی تأکید کرد: آیین‌ها و سنن مردم کردستان در ماه مولود پیامبر(ص) نشانگر اوج ارادت و محبت مردمان این خطه از میهن اسلامی به ساحت مقدس پیامبر(ص) بوده و باید روزبه‌روز شاهد گسترش این برنامه‌های معنوی باشیم.


وی در پایان خاطر نشان کرد: برکات هفته وحدت برای امت اسلامی در سنوات گذشته بی‌شمار بوده و امیدواریم در سال جاری نیز شاهد برپایی برنامه‌هایی در راستای تقویت هرچه بیشتر وحدت و تقریب بین مذاهب اسلامی باشیم./967/پ202/ب6

ارسال نظرات