۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۲۳۹۸۱۳
مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب کنگان:

عوامل پیشرفت ملت ها و رمز پیروزی آنان پیوند و اتحاد است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب (ع) کنگان در مراسمی که به مناسبت هفته وحدت در شهر بنک برگزار شد، در جمع نمازگزاران اهل تسنن این شهر به اهمیت موضوع وحدت پرداخت و عوامل پیشرفت ملت ها و رمز پیروزی آنان را پیوند و اتحاد دانست.
هفته وحدت در کنگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام مصطفی خلفانی مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب (ع) کنگان در مراسمی که به مناسبت هفته وحدت در شهر بنک برگزار شد، در جمع نمازگزاران اهل تسنن این شهر به اهمیت موضوع وحدت پرداخت و عوامل پیشرفت ملت ها و رمز پیروزی آنان را پیوند و اتحاد دانست.

 

حجت الاسلام خلفانی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون وحدت استناد کرد و گفت: معظم له می فرمایند «معنای وحدت این نیست که هر یک از طرفین منتظر باشند دیگری دست از عقائد خود دست بردارد بلکه هدف ما اینست که هر یک از شیعه و سنی آن طور به یکدیگر نگاه کنند که هر دو بنده یک خدا و پیرو یک پیامبر و یک کتاب و متوجه یک قبله اند».

 

وی همچنین به دیدگاه یکی از سیاستمداران انگلیسی پرداخت، و افزود: به عنوان مثال شما نظر گلادستون این سیاستمدار انگلیسی را ببینید عنوان می کند مادامی که قرآن در دست مسلمانان است اروپا نه می تواند بر شرق تسلط یابد و نه احساس امنیت کند.

 

مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) کنگان تأکید کرد: باید از حرف‌های غربی ها در مورد شیعه و سنی متوجه شویم که آنها چه نقشه ای برای اسلام کشیده اند و هدف آنها نابودی اسلام است که شامل شیعه و سنی می شود./833/پ202/ب6

ارسال نظرات