۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۶
کد خبر: ۲۳۹۸۳۲
عضو هیأت مدیره سیره شهدا:

برنامه‌های ماهواره‌ای سبک زندگی اسلامی را نشانه گرفته‌اند

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت مدیره سیره شهدا با بیان این برنامه‌های ماهواره‌ای با هدف تخریب عقاید جوانان و دور نگه داشتن مردم از سبک زندگی اسلامی ساخته شده است، کند شدن رشد علمی و اقتصادی و بی‌اهمیت شدن پیشرفت هسته ایران را از آسیب‌های این برنامه‌ها عنوان کرد.
حجت‌الاسلام حسين جوشقانيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین جوشقانیان، عضو هیأت مدیره مؤسسه سیره شهدا، شب گذشته، در همایش بزرگ واجب فراموش شده که در مسجد موسی بن جعفر (ع) قم برگزار شد به بررسی علت‌های کمرنگ شدن امربه معروف و نهی از منکر در جامعه پرداخت و گفت: عدم معرفت و ناآگاهی نسبت به آثار و اهمیت این فریضه در جامعه یکی از علت‌های کمرنگ شدن این واجب در جامعه است.

 

حجت الاسلام جوشقانیان بیان کرد: در روایتی از امام علی(ع) آمده است که همه واجبات و کارها نیک در برابر امر به معروف و نهی منکر همانند قطره‌ای در برابر دریا است.

 

عضو هیأت امنا مؤسسه سیره شهدا ابراز کرد: اولین شرط برای امر به معروف و نهی از منکر انزجار قلبی از گناهان دانست و گفت: افرادی که گرفتار فساد یا گناهی هستند نباید با آن‌ها رفتار سلبی و خشونت‌بار داشت بلکه با زبان نرم و اخلاق خوش آن‌ها را از آثار سوء گناهان و منکرات در زندگی آگاهی بخشید.

 

وی در بخش دیگر از سخنانش به خطر شبکه‌ها ماهواره‌ای در تخریب عقاید جوانان و فروپاشی خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: برخی‌ها به بهانه این که اخبار را بدون سانسور دریافت کنند، از ماهواره استفاده می‌کنند در حالی که این شبکه‌ها اخبار را با هدفمندی خاصی انتشار می‌دهند و خبرهای جهان اسلام و جنایات استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را سانسور می‌کنند.

 

 عضو هیأت امنای مؤسسه سیره شهدا اظهار داشت: در شبکه­های ماهواره­ای 150 سریال به زبان فارسی در حال پخش است و این برنامه‌های با هدف بر تخریب عقاید جوانان و دور نگه داشتن مردم از سبک زندگی اسلامی ساخته شده است.

 

 حجت الاسلام جوشقانیان گفت: از آسیب‌های استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای می‌توان به کند شدن رشد علمی و اقتصادی و کند شدن پیشرفت هسته ایران و بی‌اهمیت جلوه دادن آن نزد مردم اشاره کرد.

 

عضو هیأت امنای مؤسسه سیره شهدا ابراز کرد: بیشتر شبکه‌های ماهواره‌ای و شرکت‌های فیلم­سازی از سوی سرمایه‌داران یهودی حامی رژیم صهیونیستی با هدف تخریب چهره اسلام در جهان اداره می‌شود./998/پ202/ی

ارسال نظرات