۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۳۹۸۹۴
رییس اداره اوقاف و امورخیریه کاشان خبر داد؛

اجرای طرح یاوران وقف و تشکیل انجمن صنفی واقفین کاشان

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: اجرای طرح یاوران وقف و تشکیل انجمن صنفی واقفین شهرستان کاشان در اولویت برنامه‌های اداره اوقاف شهرستان کاشان است.
حجت الاسلام محسن ضيايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محسن ضیایی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان، پیش از ظهر امروز در در نشست بیمارستان موقوفه نقوی شهرستان کاشان گفت: وقف به معنای یک هدیه ابدی و یک سنت حسنه برای خدمت به مردم و جامعه است که خیرین شهرستان کاشان باید اهتمام ویژه ای به این امر مهم داشته باشند.

 

وی اظهار امیدواری کرد، با استفاده از توانایی‌ها، ظرفیت ها و پتانسیل های مردم خیر شهرستان کاشان بتوانیم با معرفی امر وقف در جهت رفع مشکلات دارو و درمان این شهرستان قدم های مثبتی برداریم.

 

حجت الاسلام ضیایی با اشاره به ضرورت تشکل صنفی یاوران وقف گفت: این تشکل می‌تواند در زمینه دارو و درمان نیز کمک‌های شایانی در جهت تهیه و تأمین ملزومات دارویی و درمانی مردم نیازمند این شهرستان داشته باشد.

 

محمد حاجی جعفری، رییس بیمارستان نقوی شهرستان کاشان نیز از وقف در حوزه سلامت به عنوان یکی از نیازهای ضروری و مهم مورد نیاز جامعه نام برد و اظهارامیدواری کرد خیرین بیشتری در این زمینه فعال شوند. 

 

جعفری با تقدیر و تجلیل از اقدامات انجام شده از سوی خیرین شهرستان کاشان در بخش سلامت این شهرستان اظهار امیدواری کرد تا مراکز بهداشتی درمانی بیشتری به همت خیرین شهرستان کاشان افتتاح و راه اندازی شود.

 

وی با اشاره به این که بیمارستان نقوی با قدمت 70 ساله خود خدمات قابل توجهی به مردم کاشان ارائه کرده است با گرامی‌داشت یاد مرحوم نقوی واقف این بیمارستان، از سازمان اوقاف خواست در زمینه تکمیل پروژه ها و تجهیزات مورد نیاز این مرکز مساعدت داشته باشند تا بتوانند خدمات بیشتر و باکیفیت تری را به مردم ارائه کنند.

 

رییس بیمارستان وقفی نقوی کاشان در ادامه آمادگی این بیمارستان را در جهت اشاعه فرهنگ وقف در جامعه اعلام کرد.

 

شایان ذکر است، مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی(بیمارستان) نقوی نزدیک به 70 سال پیش از سوی مرحوم حاج محمد صادق نقوی به صورت وقف واگذار شد./1307/پ202

ارسال نظرات