۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۲۳۹۹۵۹
امام جمعه هرسین:

اتحاد ایران اسلامی بهترین الگو برای جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان هرسین گفت: به فضل خدا ملت سرافراز ایران در سایه وحدت مثال زدنی خود تاکنون موفقیت های زیادی به دست آورده است، اتحاد ایران اسلامی بهترین الگو برای کشورهای اسلامی است.
وحدت اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، همایش وحدت امروز با حضور علما و روحانیان شیعه و اهل سنت، خانواده های معظم شهدا، و جمعی از مسؤولان در شهرستان هرسین برگزار شد.


حجت الاسلام باقری، امام جمعه هرسین در این مراسم بیان کرد: نام‌گذاری هفته وحدت از سوی امام خمینی‌(ره) فرصتی مناسب برای برقراری انس و الفت بین مسلمانان شیعه و سنی است که باید برای حفظ اتحاد و همبستگی بین خود تلاش کنند.


وی در ادامه بیان کرد: مسأله وحدت بسیار مورد تأکید دین مبین اسلام و آیات الهی است، با وحدت و همبستگی می‌توان راه، روش و سیره رسول خدا‌(ص) که همان تقریب رسالت الهی است را به خوبی انجام داد. 


امام جمعه هرسین گفت: استکبار جهانی از هر وسیله‌ای برای بر هم زدن اتحاد بین مسلمانان استفاده می‌کند، وحدت مسلمانان موجب نگرانی دشمنان و شکست توطئه های شوم آنها می‌شود.


وی تصریح کرد: امروز همه مسلمانان باید در سایه سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) گام بردارند و از توطئه افکنی دشمنان اسلامی جلوگیری کنند، وحدت و همبستگی مسلمانان باید در همه زمان‌ها وارد عرصه اجتماعی شود و محدود به یک زمان نباشد.  

 

حجت الاسلام باقری نقش علما و روحانیان شیعه و سنی در مقابله با توطئه های دشمنان را بسیار اساسی عنوان کرد و اظهار داشت: این قشر آگاه در بیداری و آگاه سازی جامعه پیش‌قدم هستند. 


امام جمعه هرسین با تأکید بر ضرورت حفظ و تقویت وحدت در کشور تأکید کرد: به فضل خدا ملت سرافراز ایران در سایه وحدت مثال زدنی خود تاکنون موفقیت های زیادی به دست آورده است، اتحاد ایران اسلامی بهترین الگو برای کشورهای اسلامی است./967/پ202/ب6

ارسال نظرات