۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۲۳۹۹۷۹
نماینده رییس پارلمان لبنان:

تفرقه افکنی دشمن برای مقابله با مقاومت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده رییس پارلمان لبنان گفت: امروز استکبار و در راس آن صهیونیست از تفرقه، قتل و کشتار مسلمانان استفاده کرده و تفرقه را بهترین راه در برابر مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین می‌دانند.
خليل حمدان، عضو شوراي رهبري جنبش امل لبنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خلیل حمدان، نماینده نبیه‌بری رییس پارلمان لبنان روز چهارشنبه در بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی تحت عنوان «امت واحده اسلامی: چالش‌ها و راهکارها» که در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: از کشور مقاومت و هم‌زیستی مشترک بین مسلمانان و مسیحیان به کشور تقریب و وحدت امت اسلام آمده‌ام.

 

وی با اشاره به هدف این کنفرانس افزود: این همایش همزمان با سالروز تولد پیامبر(ص) در راستای تاکید بر وحدت اسلامی با توجه به جریاناتی که شرایط مشوش در منطقه ایجاد کردند، برگزار شده است، این دشمنان با هدف غارت ثروت مسلمانان دست به جنایاتی می‌زنند که در تاریخ اسلام سابقه نداشته است.

 

نماینده رییس پارلمان لبنان با اشاره به انگیزه دشمنان از تفرقه‌اندازی بین مسلمانان، عنوان کرد: امروز استکبار و در رأس آن صهیونیست از تفرقه، قتل و کشتار مسلمانان استفاده کرده و تفرقه را بهترین راه در برابر مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین می‌دانند.

 

خلیل حمدان افزود: امروز مردم فلسطین از حق اسلامی خود دفاع می‌کنند، در عراق با راه‌اندازی گروه تکفیری داعش سقوط عراق و در نهایت ایران را مورد هدف قرار دادند زیرا فلسطین تا امروز با حمایت و همکاری ایران بر رژیم صهیونیستی به پیروزی دست پیدا کرده است.

 

وی با اشاره به قتل و کشتار گروه‌های تکفیری اظهار داشت: امروز گروه تکفیری تروریست‌ها با حمایت رژیم صهیونیست به کشتار و قتل می‌پردازند، رژیم صهیونیستی افزون بر این اعمال ضد حقوق بشری به دنبال سازماندهی کردن گروه‌های تکفیری تروریستی نیز هستند.

 

نماینده رییس پارلمان لبنان با اشاره به حمایت مخفیانه برخی کشورها از گروه‌های تکفیری ابراز کرد: برخی کشورها در بیان ادعای مخالفت و دشمنی با گروه تکفیری تروریستی دارند اما آنها بدانند که باید در عمل در برابر اسرائیل و گروه تکفیری داعش ایستاد./807/پ202/ب6

ارسال نظرات