۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۹
کد خبر: ۲۴۰۰۰۹

جشن رادیو معارف برای مهر و ماه

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه زنده «مهر و ماه» به مناسبت شب میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) از رادیو معارف پخش می شود.
جشن راديو معارف براي مهر و ماه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، همزمان با شب میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و امام جعفر صادق علیه السلام، ویژه برنامه زنده «مهر و ماه» با هدف تبیین مجاهدت های فرهنگی این دو بزرگوار پخش می‌شود.

 

در این برنامه حجت الاسلام والمسلمین علی فاضلی هیدجی کارشناس تاریخ و سیره به تبیین تلاش و مجاهدت‌های فرهنگی پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله از جمله برنامه‌های تبلیغی، مبارزه با رسومات جاهلی، تایید آداب و رسوم صحیح اعراب، برنامه‌ریزی برای تبدیل آموزه‌های دین به عنوان فرهنگ عمومی، تاکید بر علم‌آموزی و اهمیت علم، مبارزه با جهل و خرافه‌گرایی، آزاد‌سازی بردگان و اسرای جنگی در قبال آموزش‌ علم یا حرفه، نامه به سران کشورهای غیر اسلامی با هدف گسترش فرهنگ اسلام می‌پردازد.

 

همچنین این پژوهشگر حوزه در قسمت‌های دیگری از این برنامه با تبیین تلاش‌ و مجاهدت‌های فرهنگی امام صادق علیه السلام به تاثیر مکتب علمی امام بر فرهنگ جامعه، تبلیغ فرهنگ دینی و اعزام مبلّغ، نقش فرهنگی سازمان وکالت و گروه صالحان خواهد پرداخت.

 

ویژه برنامه زنده «مهر و ماه» کاری از گروه معارف و علوم اهل بیت علیهم السلام به سردبیری و تهیه کنندگی علی اسماعیلی و گویندگی رضا هدایت‌فر پنج شنبه 18 دی 93 ساعت 19:15 از رادیو معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته خواهد شد. علاقمندان به دریافت این برنامه می توانند پس از پخش به صفحه اختصاصی برنامه «مهر و ماه» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند./978/د102/ی

ارسال نظرات