۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۲
کد خبر: ۲۴۰۰۱۳
حجت الاسلام ذوالنور مطرح کرد؛

خدمتی که تشیع لندنی به غرب و رژیم صهیونیستی می‌کند

خبرگزاری رسا – حجت الاسلام ذوالنورگفت: مبنای حیات رژیم صهیونیستی و حضور استکبار در منطقه، اختلاف بین مسلمان‌ها است و بستر اختلافات جامعه اسلامی، بستر رشد، ترقی و آرامش رژیم صهیونیستی است.
حجت الاسلام ذوالنوري حجت الاسلام مجتبي ذوالنور
حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، دبیر کل کنگره شهدای روحانی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اینکه الگوی دنیای اسلام در موضوع وحدت نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی منادی و مبتکر وحدت بین مذاهب مختلف مسلمین است و حضرت امام(ره) ابداع کننده و منادی وحدت بودند و با توجه به اتحاد اقشار مختلف مردم در داخل کشور ما و نقش آن در حفظ و پابرجا ماندن انقلاب، ندای وحدت در جهان اسلام طنین‌انداز شد و مسلمانان به وحدت روی آورده و به پشتیبانی از یکدیگر پرداختند.
دبیر کل کنگره شهدای روحانی کشور با اشاره به وحشت جبهه استکبار از وحدت مسلمان‌ها اظهار داشت: وحدت مسلمان‌ها، وحشت جبهه استکبار و از بین رفتن حیات رژیم صهیونیستی را به دنبال دارد؛ مبنای حیات این رژیم و حضور استکبار در منطقه، اختلاف بین مسلمان‌ها است و بستر اختلافات جامعه اسلامی، بستر رشد، ترقی و آرامش رژیم صهیونیستی است، در نتیجه استکبار جهانی از الگو شدن انقلاب اسلامی و همدلی و وحدت مسلمان‌ها به شدت نگران است.
وی با اشاره به راهکارهای تفرقه‌افکنی دشمن در بین مذاهب مختلف اسلامی تأکید کرد: تحریک احساسات قومی و اعتقادی مذاهب اسلامی، ترساندن گروه‌های اسلامی از یکدیگر و اتهام وارد کردن مذاهب اسلامی به همدیگر از جمله راهکارهای اختلاف افکنی بین مسلمانان است.
حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به جریان شیعه هراسی در رسانه‌های بیگانه با استفاده از استعدادهای منفی درونی جهان اسلام، بیان داشت: حیات برخی از کشورهای منطقه از جمله عربستان، به ترساندن میلیون‌ها مسلمان‌ از شیعه است، به دلیل اینکه استکبار ستیزی و وحدت گرایی شیعه و انقلاب اسلامی، قابل الگوگیری است و چنین الگوی وحدت را نظام حاکم پادشاه عربستان و ایادی استکبار جهانی نمی‌توانند برای مسلمانان ایجاد کنند.
دبیر کل کنگره شهدای روحانی کشور با اعتراض به تشیع لندنی گفت: مقوله شیعه لندنی، عاملی برای جذب نیرو از سوی داعش است؛ این لندن نشین‌ها، مقدسات مذاهب اسلامی را به اسم شیعه مورد هتک حرمت قرار می‌دهند تا با این کار، دشمن اصلی منطقه‌ای مسلمانان یعنی رژیم صهیونیستی مورد غفلت واقع شود.
وی در ادامه افزود: تشیع لندنی مسائل غیرمستند دینی مانند قمه‌زنی را به اسم دین برجسته می‌کنند و این عمل را به قصد عبادت انجام می‌دهند در حالی مراجع بزرگ شیعه نه تنها عبادی بودن قمه‌زنی را زیر سؤال می‌برند بلکه این عمل را معصیت دانسته‌اند و وقتی تیتر یک خبرگزاری رویترز در واقعه عاشورای امسال، عکس قمه‌زنی یک نوزاد است، این موضوع خوراک گروه‌های افراطی و تکفیری مثل داعش را برای جذب نیرو فراهم می‌کند.
حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به اقدامات جریان‌های افراطی شیعه و سنی که باعث جذب نیرو و یارگیری داعش از جهان اسلام و دیگر نقاط جهان می شود، اظهار داشت: اقدامات جریان‌های تندرو که به تعبیر مقام معظم رهبری، نه شیعه هستند و نه سنی، ریشه‌های وحدت را مورد تهدید قرار می‌دهد و برای اینکه وحدت جایگاه اصلی خودش را بین مسلمانان پیدا کند، باید از امور اختلافی پرهیز کرده و از تحریک احساسات و تعصبات قومی و مذهبی اجتناب کرد و بر مشترکات اعتقادی پافشاری کرد که منشاء محبت، رأفت و برادری است. 
ابوبکر بغدادی یک صهیونیست است
دبیر کل کنگره شهدای روحانی کشور با اشاره به ماهیت جریان تکفیری داعش تصریح کرد: گروه داعش و جریان‌های تکفیری این اقدامات تروریستی را از روی جهل انجام نداده و از روی علم و عمد انجام می‌‎دهند و این‌ها مانند سرکرده خود، ابوبکر البغدادی که دارای پدر و مادری صهیونیستی و آموزش دیده آمریکا است، خود فروخته استکبار هستند. اگر کسی تصور کند که داعشی‌ها، گروه مسلمان متعصبی هستند که دلشان برای دین می‌تپد و از روی احساسات دینی مسلمان کشی می‌کنند، سخت در اشتباه است.
وی در پایان افزود: در هیچ یک از مذاهب اسلامی دلیلی بر کشتن نوزادان، کودکان و فروختن زنان مسلمان و آزار جسمی به آن‌ها وجود ندارد و باید جهان اسلام و مسلمان‌ها از این جریانات تکفیری و داعش اعلام بیزاری و انزجار نمایند./841/ت301/ج
ارسال نظرات