۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۲۴۰۰۵۷
نماینده ولی فقیه در دانشگاه گیلان:

تضعیف فرهنگ مهدویت و انتظار هدف دشمنان در جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان با تاکید بر این که در جنگ نرم استکبار فرهنگ مهدویت را نشانه گرفته است، گفت: روح جشنواره عمار تقویت ارزش ها و گفتمان انقلابی است
نماينده ولي فقيه در دانشگاه گيلان

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در رشت، حجت الاسلام سعید  مهدوی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره عمار در گیلان اظهار داشت: جشنواره عمار اهالی گفتمان انقلاب اسلامی را گرد هم می آورد.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان، جشنواره عمار را یک جشنواره مردمی دانست و افزود: تولیدات این جشنواره به بیان زوایای مختلف جامعه و زندگی از منظر هنر اسلامی می پردازد.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که  جشنواره عمار از دغدغه های مردم است و از دل مردم می جوشد، اظهار داشت: فعالیت های فرهنگی و مردمی مهم ترین ابزار در خنثی سازی توطئه های دشمن در جنگ نرم است.

 

جشنواره عمار صف آرایی اهل ایمان در برابر ظالمان آخرالزمانی است

وی جشنواره عمار را یکی از سلاح های فرهنگی در نبرد با جنگ نرم دشمن، دانست و افزود: جشنواره عمار صف آرایی اهل ایمان در برابر ظالمان آخرالزمانی است.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان با تصریح بر این که نظام سلطه از ابزار هنر در راستای تخریب فرهنگ ایرانی و اسلامی نهایت استفاده را می کند، خاطرنشان کرد: جشنواره عمار یکی از ابزار ترویج فرهنگ انقلاب است، در زمانی که دشمن همه جانبه به مقابله با انقلاب پرداخته است، می توان با جشنواره عمار فرهنگ انقلابی مردم را تقویت کرد.

 

وی با تاکید بر این که فیلم ساز جبهه فرهنگی انقلاب هماهنگ با مردم است  و این امر  باعث می‌شود محتوای فیلم‌های جشنواره عمار  به دغدغه‌های مردم نزدیک‌تر شود، اظهارداشت: تولید کنندگان جشنواره عمار به  دنبال شناسایی مخاطبان خود و افزایش دامنه تأثیرگذاری با افزایش محتوایی است.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان با تاکید بر این که دشمن با استراتژی رسانه ای در جبهه تهاجم فرهنگی به صورت غیر مستقیم و با ساختار فراگیر برنامه های خود را طراحی کرده است، افزود: تعریف انسان مطلوب در بستر انقلاب اسلامی، مردم گرایی، کشف و تجمیع پتانسیل های انقلابی و جهت دهی آنها، از بین بردن شکاف بین هنرمند و جامعه و در نهایت نقش آفرینی فرهنگی در مسائل جهان اسلامی از جمله ویژگی های شاخص جشنواره عمار است.

 

حجت الاسلام مهدوی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر این که در جنگ نرم استکبار فرهنگ مهدویت را نشانه گرفته است، افزود: روح جشنواره عمار تقویت ارزش ها و گفتمان انقلابی است./1318/پ202/ب1 

ارسال نظرات