۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۲۴۰۱۳۷
آیت الله طبرسی:

تفرقه مسیر تحقق اهداف دشمنان اسلام را هموار می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که تفرقه و اختلاف تنها مسیر را برای تحقق اهداف شوم دشمنان اسلام فراهم می کند، گفت: در شرایطی که منطقه در آتش کینه توزی دشمنان می سوزد، تنها را خاموش کردن این آتش، کنار گذاشتن اختلافات و تقویت اشتراکات است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم تنفیذ ابلاغ جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع) در ساری با تاکید بر این که وجود بارگاه منور حضرت امام رضا(ع) در ایران موجب افتخار و سربلندی ملت است، تصریح کرد: باید در تلاش باشیم تا بهره ارزنده ای از این داشته های گرانقدر برای خود فراهم کنیم.

 

وی با بیان این که وجود حرم امام رضا(ع) به عنوان افتخاری ارزنده برای ما ایرانیان است، ادامه داد: در سال میلیون ها ایرانی وظیفه خود می دانند که به پاس این نعمت الهی به زیارت حضرت امام رضا(ع) مشرف شوند.

 

آیت الله طبرسی افزود: در برگزاری جشنواره رضوی بایدعمق بخشی و تبیین علوم و معارف امام رضا(ع) را مدنظر قرار داد که نقش ارزنده ای در راستای معرفی این امام بزرگوار برای آحاد جامعه و به خصوص نسل جوان دارد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به سخنی از امام رضا(ع)، گفت: اگر مردم بدانند که کلام ما چقدر زیبا است حتما از کلام ما پیروی می کنند که ما وظیفه داریم تا در این راستا کوشا باشیم.

 

امام جمعه ساری، تصریح کرد: بدون شک همه کسانی که در این جشنواره شرکت کرده اند به نوعی برگزیده این رویداد فرهنگی هستند چرا که در مسیر رضای خداوند قدم برداشته و در نزد حضرت حق از اجر و پاداش برخوردار هستند.

 

وی بیان داشت: این جشنواره می‌تواند یکی از بهترین فرصت‌ها باشد که به واسطه آن پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری امام رضا(ع) شناسایی می‌شوند.

 

آیت الله طبرسی افزود: زندگی ائمه اطهار(ع) به درستی شناخته نشده و ارج و منزلت آنان حتی در شیعیانشان پوشیده مانده است که باید تلاش کرد تا مردم و مسؤولان بیش ازپیش با سیره عملی ایشان آشنا شوند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: ولایت مداری مردم ایران و تبعیت از ولایت فقیه مرهون حضور امام رضا(ع) درایران و از برکات وجود بارگاه آن امام همام در این منطقه است.

 

آیت الله طبرسی افزود: جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) را می توان به عنوان نمونه ای از یک کوشش موفق در راستای شناخت هر چه بیشتر شخصیت علی ابن موسی الرضا(ع) از دیدگاه مردم است و برگزاری این جشنواره آن هم در دهه کرامت و فاصله عطر آگین میلاد دو نور چشم مان اقدامی بسیار ارزشمند و در خور تحسین است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه گفت: بدون تردید این رویداد فرهنگی می تواند نقش مؤثر و قابل توجه ای در ترویج گسترش و تعمیق فرهنگ پربار رضوی و ولایی ایفا کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته وحدت، بر ضرورت تقویت وحدت در میان امت اسلامی تأکید کرد و افزود: تنها راه مشکلات امروز جامعه اسلامی وحدت و همبستگی است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که تفرقه و اختلاف تنها مسیر را برای تحقق اهداف شوم دشمنان اسلام فراهم می کند، خاطرنشان کرد: در شرایطی که منطقه در آتش کینه توزی دشمنان خودی و غیر خودی می سوزد، تنها را خاموش کردن این آتش، کنار گذاشتن اختلافات و تقویت اشتراکات است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات