۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۲۴۰۲۴۵
امام جمعه موقت خرم آباد:

بصیرت مهم ترین عامل پیروزی در عرصه های گوناگون است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به بصیرت و هوشیاری مردم در دوران پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بصیرت مهم ترین عامل پیروزی در عرصه های گوناگون است.
حجت الاسلام متقي، امام جمعه موقت خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا، امام جمعه موقت خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک جشن ولادت پیامبر(ص) گفت: پیامبر(ص) با خلق و خوی خویش مایع نجات بشر از تیرگی شد.

وی با اشاره به وصف پیامبر(ص) در آیات قرآن افزود: پیامبر(ص) قرآن ناطق است، وجود مقدس پیامبر(ص) موجب وحدت در جامعه است.

حجت الاسلام متقی نیا هدف از رسالت پیامبر(ص) را هدایت و رشد اخلاقی انسان ها بیان کرد و خاطرنشان کرد: پیامبر(ص) محور وحدت جهان اسلام است.

وی صبور بودن را از مهم ترین ویژگی های پیامبر(ص) دانست و عنوان داشت: پیامبر(ص) با خلق و خوی خویش مایع نجات بشر از تیرگی شد.

امام جمعه موقت خرم آباد با تأکید بر توجه مسؤولان بر حفظ وحدت در عرصه های گوناگون خاطرنشان کرد: مسؤولان باید از عوامل عدم وحدت دوری کنند.

وی دنیا پرستی، تنگ نظری، اشتباهات گوناگون گزینشی و خویشاوند سالاری از جمله عوامل جلوگیری از ایجاد وحدت بیان کرد و عنوان داشت:  این عوامل برای وحدت سم است.

خویشاوند سالاری در ادارات موجب دوری از سیره پیامبر می شود

حجت الاسلام متقی نیا یادآور شد: خویشاوند سالاری در ادارات موجب دوری از سیره پیامبر(ص) می شود که باید مورد توجه قرار گیرد و از آن دوری شود.

وی افزود: گروه های تکفیری از دیگر عوامل عدم وحدت هستند و هدف استکبار جهانی از ساختن گروه های تکفیری ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است و آنان می خواهند با ایجاد تفرقه از وحدت مسلمانان جلوگیری کنند.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب به مناسبت 19 دی بیان داشت: حرکت مردم در 19 دی حرکتی درخشان برای آغاز انقلاب اسلامی ایران بود.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به پیروزی مسؤولیت پذیری، حرکت به موقع و بصیرت رمز موفقیت و پیروزی است، و مردم ما راه مقابله با دشمنان را ایمان راسخ، بصیرت، توجه و تکیه به قدرت و توان داخلی جست و جو کردند./9451/پ202/ب2

ارسال نظرات